Ga naar inhoud

Opschonen windows??


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik hou zelf heel erg van : wel zelf ff googlen :p om mijn gebruikerssporen uit te wissen : omniquad my privacy ideaal voor windows en internet gebruikssporen om me register uit te mesten: regcleanER. behoeft geen uitleg neem ik aan... Voor spyware en adware en malafide register aanpassingen: Spybot search and destroy ideaal voor spyware, zorgt ook beetje vor preventieve spyware protectie, en ook voor userlists. Voor preventieve spyware defence :p : spyware guard en spywareblaster Voor userlists verwijderen: MRU blaster naam zegt het al Om xp wat aan te zwengelen: Speed xp Voor trojans ellende Trojan remover das shareware trouwens, valt wel iets aan te doen via pb :) Defragmentatie ellende Vopt xp, ideaal, ook shareware, idem als bij trojan :p verder gebruik ik norton systemworks 2003 wel eens en dan vooral Win doctor en voor voptxp speed disc broodnodige beveiliging : xp antispy, MEEN IK ECHT, BROODNODIG
Link naar reactie
Als ik die regcleaner gebruik en ik doe een automatische opschoning dan is heel mijn pc om zeep. Sommige programma's doen het niet meer en moet ik opnieuw installeren, bij sommige moet ik terug de cd nemen en de key invoeren, bij kazaa moet ik opnieuw een gebruikersnaam aanmaken, enzoverder. Hoe komt dit? Is dit te vermijden?
Link naar reactie
Als ik die regcleaner gebruik en ik doe een automatische opschoning dan is heel mijn pc om zeep. Sommige programma's doen het niet meer en moet ik opnieuw installeren, bij sommige moet ik terug de cd nemen en de key invoeren, bij kazaa moet ik opnieuw een gebruikersnaam aanmaken, enzoverder. Hoe komt dit? Is dit te vermijden?
Link naar reactie
[quote:dafcc31cef="Pruis"]Als ik die regcleaner gebruik en ik doe een automatische opschoning dan is heel mijn pc om zeep.....[/quote:dafcc31cef] Regcleaner schoont niets [b:dafcc31cef]automatisch[/b:dafcc31cef] op en brengt dus ook niet automatisch je pc om zeep. Regcleaner geeft bv. aan welke programma's op je pc geïnstalleerd zijn, waarna je daarna (alleen als je dat zelf wil) bepaalde programma's kunt verwijderen. Of Regcleaner geeft aan welke programma's bij opstarten van de computer (mee) worden opgestart, waarna je daarna kunt aangeven dat bepaalde programma's niet mee moeten worden opgestart. Kortom: Regcleaner wijzigt niets uit zich zelf, je geeft zelf wel of niet de opdracht om bepaalde handelingen uit te voeren.
Link naar reactie
[quote:1d3fa2af8a="Aimable"][quote:1d3fa2af8a="Pruis"]Als ik die regcleaner gebruik en ik doe een automatische opschoning dan is heel mijn pc om zeep.....[/quote:1d3fa2af8a] Regcleaner schoont niets [b:1d3fa2af8a]automatisch[/b:1d3fa2af8a] op en brengt dus ook niet automatisch je pc om zeep. Regcleaner geeft bv. aan welke programma's op je pc geïnstalleerd zijn, waarna je daarna (alleen als je dat zelf wil) bepaalde programma's kunt verwijderen. Of Regcleaner geeft aan welke programma's bij opstarten van de computer (mee) worden opgestart, waarna je daarna kunt aangeven dat bepaalde programma's niet mee moeten worden opgestart. Kortom: Regcleaner wijzigt niets uit zich zelf, je geeft zelf wel of niet de opdracht om bepaalde handelingen uit te voeren.[/quote:1d3fa2af8a] Je kan ook een automatische register opschoning doen. Via extra, register opschonen, automatisch. En als je dat doet dan werken er verscheidene programma's niet meer.
Link naar reactie
[quote:7f459a1529="Jan2000"]In computertotaal las ik dat Regcleaner niet geschikt is voor winXP en je beter WinRescue kunt gebruiken! Heeft iemand hier ervaring mee.. En hoe kan ik mijn cookies ed verwijderen..enz Jan[/quote:7f459a1529] Cookies verwijderen: In Internet Explorer naar extra gaan, dan internet opties en dan zie je ergens staan "cookies verwijderen" :wink:
Link naar reactie
[quote="Pruis"][quote:cde4ec222c="Jan2000"]In computertotaal las ik dat Regcleaner niet geschikt is voor winXP en je beter WinRescue kunt gebruiken! Heeft iemand hier ervaring mee.. En hoe kan ik mijn cookies ed verwijderen..enz Jan[/quote:cde4ec222c] Regcleaner werkt goed met xp als je tenminste jv16powertools bedoeld.
Link naar reactie
[quote="pdexie"][quote:b8d1d8fb61="Pruis"][quote:b8d1d8fb61="Jan2000"]In computertotaal las ik dat Regcleaner niet geschikt is voor winXP en je beter WinRescue kunt gebruiken! Heeft iemand hier ervaring mee.. En hoe kan ik mijn cookies ed verwijderen..enz Jan[/quote:b8d1d8fb61] Regcleaner werkt goed met xp als je tenminste jv16powertools bedoeld.[/quote:b8d1d8fb61] Ik gebruik de gewone regcleaner en ik heb XP. Liggen daar dan al mijn problemen aan? Moet ik gewoon die jv16 gebruiken in plaats?
Link naar reactie
wat je hebt gehoord dat het niet op xp kan is het alom bekende progje REGCLEAN... Dies inderdaad alleen nog voor me en 98 weet je zeker dat je wel de goede hebt? ik denk nl van niet Je kan hierbij wel een auto clean doen via tools/ registry clean en dan do them al ... Das volgens mij dus een heel ander progje. ahum niet dus :) RegcleanER is speciaal voor xp gemaakt en ik gebruik alle functies inmiddels al jaren zonder rare gevolgen, dus... ik denk dat ik die powertools maar eens ff ga checken winrescue heb ik gehad ik vond het pure armoede... alleen die register backup en regpack waren aardig, maar niet goed genoeg imho met dat omniquad trouwens verwijder je ook cookies... en ook alle offline opgeslagen bestanden voor internet.
Link naar reactie
[quote:858893efde="Jan2000"]In computertotaal las ik dat Regcleaner niet geschikt is voor winXP en je beter WinRescue kunt gebruiken! Heeft iemand hier ervaring mee.. En hoe kan ik mijn cookies ed verwijderen..enz Jan[/quote:858893efde]Verwar Regclean (van Windows) niet met Regcleaner ! Regcleaner en Powertools werken (bij mij toch) allebei vlekkeloos onder XP. Ondertussen heb ik Regcleaner wel vervangen door Powertools (zie boven) en het is even handig om te gebruiken. Natuurlijk: je werkt aan het register dus is voorzichtigheid (en herstelpunten maken voor je begint ) steeds geboden! :D
Link naar reactie
Met system mechanic heb ik dus een keer mijn systeem naar de klo... geholpen. Geloof me jv16powertools werkt perfect. En het is gratis Je kunt veranderingen terug draaien, en je kunt de taal instellen in nederlands. Hiermee bedoelende dat het vaak beter begrijpbaar is (althans voor mij en ik over het algemeen geen moeite met engels) http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/jv16powertools.shtml
Link naar reactie
Ben niet zo thuis op computergebied. Mijn vraag is dan ook of iemand mij een voorbeeld kan laten zien van de instellingen van powertools, bijvoorbeeld met betrekking tot de temp files of evt. andere files. Welke type files kan ik allemaal aangeven om te laten verwijderen? Ik gebruik ook messenger ed Bedankt
Link naar reactie
Pruis weet je zeker dat je wel regcleaner of powertools gebruikt. volgens mij gebruik je echt regclean... JE beschrijft dezelfde probs die mensen hebben gehad die ik ken, die dus regclean (w98) gebruikten ipv regcleaner(wxp) bij regcleaner kun je auto laten cleanen via do them all En bij regCLEAN meen ik me idd te herinneren van vroegr dat je een automatische opschoning kon doen... Wat ik ook niet snap is, JE weet dat het niet goed gaat als je het doet en toch doe je het weer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...