Ga naar inhoud

!Help! Hoe installeer ik alles weer op mijn pc


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste lezers! Een poos geleden heeft een naar virus het register van mijn pc totaal door de war geschopt. Ik ben daarom genoodzaakt om alles opnieuw te installeren. :evil: Ik heb dus Windows 98 NL en Microsoft Office 2000. Wie o wie legt mij uit hoe ik op een veilige manier alles weer opnieuw installeer? :roll: Hel help help............ :cry:
Link naar reactie
Ik denk dat Oscar bedoelt hoe je de boel opnieuw kunt installeren met de zekerheid dat hij ook van het virus verlost is. In dat geval is idd de beste oplossing om eerst de besmette schijven te formatteren (waarschijnlijk allemaal). En dan de boel weer opnieuw te installeren. Installeer vervolgens een goede virusscanner, zodat alles goed gescand kan worden en eventuele terugkeer van het virus kan worden voorkomen.
Link naar reactie
Tuurlijk zou het beter zijn om het virus te verwijderen met 'een tooltje', maar als ik lees dat het hele register naar z'n grootje is, dan lijkt me dat 'een tooltje' het probleem ook niet even oplost. Bovendien heeft Oscar volgens mij al min of meer besloten om de boel opnieuw te installeren, vandaar mijn oplossing. Maar idd, [u:0d16c94928]als[/u:0d16c94928] het met een progje is op te lossen, zou ik dat ook zeker doen, want formatteren is natuurlijk wel een paardenmiddel (maar wel 99% kans op succes :))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...