Ga naar inhoud

Fedora & Mandrake


Aanbevolen berichten

Wat is de output van het volgende commando? [code:1:88cfcafe8c]hdparm /dev/hda[/code:1:88cfcafe8c] Je moet iets krijgen als [code:1:88cfcafe8c] root@darkstar:~# hdparm /dev/hda /dev/hda: multcount = 16 (on) IO_support = 1 (32-bit) unmaskirq = 0 (off) using_dma = 1 (on) keepsettings = 0 (off) readonly = 0 (off) readahead = 256 (on) geometry = 65535/16/63, sectors = 117231408, start = 0 root@darkstar:~# [/code:1:88cfcafe8c] Zonee, doe eens [code:1:88cfcafe8c]hdparm -c 1 -d 1 /dev/hda[/code:1:88cfcafe8c] En tja, ik kan verder enkel zeggen dat slackware-current als een speer draait op m'n ma haar Duron 1200 Mhz met 256 mb SDram. (onder KDE, gnome al een tijdje niet meer geprobeerd)
Link naar reactie
De processor is gewoon een x86, dus die wordt ondersteund. Belangrijker is de vraag of het moederbord ondersteund wordt. De meeste VIA chipsets leveren echter geen enkel probleem op, dus deze waarschijnlijk ook niet. Hebben Fedora en Mandrake overigens niet gewoon een support database waarin je kunt opzoeken welke hardware ondersteund wordt?
Link naar reactie
[quote:6b3ec2ebb0="DukeH"]Dat stondt er , Maar omdat niemand nog gereageerd had , had ik mijn vraag gewijzigd....[/quote:6b3ec2ebb0]Eerst stug ontkennen, en daarna toch maar ineens toegeven. Wat ben je toch een raar ventje. Daarnaast, waarom stel je deze vraag hier, wanneer je in een [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=121581&start=40]andere topic[/url] letterlijk dit over Mandrake 10.0 zegt: [quote:6b3ec2ebb0]op mijn pc : AMD XP 2500+ 512MB DDR 400 ATI Radeon 9200 128MB Draait ie perfect [/quote:6b3ec2ebb0] Je weet al lang dat het werkt. Volgens mij wil je gewoon een beetje in de belangstelling staan met dat nieuwe processortje van je :evil: Maar goed, dat zal je allemaal wel weer gaan ontkennen. Ik verwacht ook niet anders van een 13-jarige.
Link naar reactie
Inderdaad, zomaar een eerste post in een topic veranderen is al een doodzonde op het internet, en dan ook nog iedereen tegen willens en wetens iedereen voor het lapje houden... Erg slecht, bedenk wel dat veel mensen hier je [b:aed8c5c3c7]vrijwillig[/b:aed8c5c3c7] in hun [b:aed8c5c3c7]kostbare[/b:aed8c5c3c7] tijd zitten te helpen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...