Ga naar inhoud

MSN messenger


Aanbevolen berichten

[quote:4290fe7154="Kevin_Sjonnie"]Hoi ik heb mandrake 9.2 gekocht met het boekje LinusStarter 2004 Ik heb alles geinstalleerd. Het is mijn eerste keer dat ik linux gebruik. Maar ik gebruikte altijd op mijn windows msn messenger. Alleen het probleem is met welk programma kan ik chatten met mijn hotmail adres? :cry: Kevin[/quote:4290fe7154]Hoi , dat kan met GAIM , met GAIM kan je met verschillende Chat netwerken chatten , je kan met je ICQ/AIM account inloggen , of Yahoo/MSN :D Ik gebruik het ook op mijn Linux (Fedora) Succes!
Link naar reactie
[quote:b0fb4fdae5="Kevin_Sjonnie"]Met gaim lukt het niet. hij zegt dat de protocol niet word ondersteund :cry: Wat moet ik nu doen?[/quote:b0fb4fdae5]Moet je even bij opties want dat staat op ICQ Protocol , even OP Yahoo/MSN zetten , dat probleem had ik ook. Daarnaa zou die het moeten doen Duke.
Link naar reactie
[quote:51768e931a="Kevin_Sjonnie"]Ik heb een RPM bestand gedownload maar weet niet wat voor bestand het is en hoe het werkt. Maar ik heb aMSN voor mandrake gedownload maar hij zegt dat hij het geinstalleerd heeft. Maar ik zelf weet niet waar ik moet kijken :oops: of waar de bestanden zitten[/quote:51768e931a]Ik snap er ook nog niks van van Linux hoor Kevin tis geen ramp :P :D Volgens mij moet je de RPM package op de een of andere manier uitpakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...