Ga naar inhoud

bittorrent


Aanbevolen berichten

Hoi, ik gebruik Fedora Core-1. middels[code:1:723687e520]yum install bittorrent[/code:1:723687e520]en [code:1:723687e520]yum install bittorrent-gui[/code:1:723687e520]het programma bittorrent geinstalleerd. De gui hab dependencies die ik wist op te lossen. Echter, nu kan ik het programma niet vinden. Beetje stom, maar hoe vindt ik het prog? De zoekfunctie gaf geen output.
Link naar reactie
Als ik het goed heb is XMule een peer2peer-programma hè? Het voordeel van Bittorrent is dat er in het systeem geen vervuiling is. Daarmee bedoel ik, dat er weinig zooi tussenzit, zoals dingen die niet werken en virussen, trojaanse paarden enz. (al heb je daar met Linux natuurlijk niet zo heel veel last van). Wanneer je veel muziek download, kun je met bittorrent gelijk hele albums downloaden -> dit gaat echter alleen om de populaire muziekstromen. Nog een voordeel van Bittorrent is dat het erg snel KAN zijn, dit hangt er echter vanaf hoeveel medegebruikers hetzelfde bestand aan het downloaden zijn. Verder heb je er bij het downloaden ook geen omkijken meer naar. Je start gewoon je client, laad de torrentfile en klaar. Voor bittorrent is een snelle verbinding overigens wel aan te raden, aangezien je ook veel upload naar anderen. Voor het zoeken naar torrents kun je een hoop websites afgaan, maar ik heb sinds kort [url=http://isohunt.com/]deze[/url] site gevonden. Of ik hem mag plaatsen weet ik niet zeker, vanwege illegaal enzo, maar anders zie ik het knipje wel....
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...