Ga naar inhoud

Suse 9.0 iso's


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a76329c817="Mgompie"]Yep, dat snap ik. Maar ik was de iso's al aan het downloaden (ik had dus al 2/3 binnen) en zou graag de rest ook hebben. Via FTP installeren vind ik niet zo'n succes.[/quote:a76329c817] Waarom dan wel die iso's downloaden ?? Als je op een ftp site kijkt dan zie je ook een readme.ftp staan :D Daarin staat dus dat je in de /boot directorie een boot.iso kan vinden, hiermee start je op en vervolgens vertel je je installatie waar hij de installatie file's kan vinden. Er staat in dezelfde readme dat je dus ook gewoon de hele ftp-dir kan ophalen en lokaal kan plaatsen ;) iso's downloaden mbv. proggie's als bottorent rieken mij tevele naar "illegaal" en het is nog link ook omdat je er geen checksum op los kan laten en dus nooit weet of er mee geknoeid is. Dan kun je beter ff de upgrade kopen of een kopie van ene vriend(in) maken. Of zoals ik al zei gewoon de ftp dir van een vertrouwde mirror ophalen, wat vaak nog sneller gaat dan via programma's als bittorent enz. BTW. Voordeel van FTP-installatie is ook nog eens dat je dat je niet meer dan nodig ophaalt en dus sneler bent dan de helezooi op te halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...