Ga naar inhoud

gaim en co


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Na lang zeuren van vrienden en kennissen wil ook ik graag eens 'msn'-nen. Nu heb ik begrepen dat gaim een goed programma was en dat deze meerdere protocollen ondersteunt. Zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden, m.b.t de veiligheid en dergelijke ? Wat is het beste protocol in jullie ogen (en welke gaat niet centraal en werkt zonder registratie) ? Is het wel legaal om gaim te gerbruiken voor het msd netwerk, of een ander chat-netwerk ?
Link naar reactie
Ongeacht het programma waarmee je chat zul je je voor MSN altijd moeten registreren, onder andere omdat het programma toch contact moet maken met de servers van Microsoft. Alles wat je nodig hebt is een Microsoft Passport. Zelf heb ik er een aangemaakt op een e-mailadres op mijn eigen domein en deze na registratie verwijdert, op deze manier krijgt je geen spam en kan je mensen je MSN-adres geven zonder dat je ze een werkend e-mailadres geeft. Of dit alles legaal is of niet weet ik niet, maar ik vermoed van wel. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...