Ga naar inhoud

msnen onder knoppix (gAIM) ??


anoniem

Aanbevolen berichten

De home page van het gAIM project is: http://gaim.sourceforge.net Bij de FAQ kun je onder andere dit lezen: In Gaim 0.60 and higher, use the Account Editor (Tools->Accounts, or the Accounts button on the start screen) to add the account. The appropriate protocol plugin is loaded automatically. Ik zat ook met dat probleem, is nu opgelost maar nu krijgt gAIM een oude msn naam op van de Microsoft server :( Ik heb nu met veel plezier amsn. ook van sourceforge.net Veel geluk met gAIM, Pieter
Link naar reactie
[quote:2f411fc75b="turbo-pascal"]Ik heb hier nog windows op en dat blijft erop omdat ze hier niet willen 'leren' (alsof dat nodig is) om met linux om te gaan, en ze vinden het lelijk (jah en dan... maarjah het is de pc van mijn pa en die wil aleen windows want dat snapt ie :cry: )[/quote:2f411fc75b] Als je je huisgenoten zo ver krijgt om Internet Explorer, MSN en Office niet langer te gebruiken, maar bijvoorbeeld Mozilla, jabber en Openoffice.org te gaan draaien, heb je twee voordelen: - een overgang naar Linux wordt makkelijker in de toekomst aangezien de applicatie-software reeds bekend is - De gesloten protocollen die Microsoft nodig heeft voor het voortbestaan en het succes van dat bedrijf, worden afgezworen door weer een groep gebruikers.
Link naar reactie
[quote:37a5e4293e] Ze willen dan in Linux: -Windows Media Player, of iets wat hetzelfde werkt net zo makkelijk dus [/quote:37a5e4293e] Mplayer [quote:37a5e4293e] -inet explorer (dat zou konqueror wel kunnen) [/quote:37a5e4293e] firebird roeleert echt! Vooral ook met developen en de extensions :) [quote:37a5e4293e] -msn(gaim(of amsn?)) [/quote:37a5e4293e] Jabber (heeft ook msn gateway's), Kopete, msn firebird extension ;) [quote:37a5e4293e] -gtavc en tomb raider 2 [/quote:37a5e4293e] Is mogelijk met WineX [quote:37a5e4293e] -Excel En Word en PowerPoint(OpenOffice.Org) [/quote:37a5e4293e] idd OpenOffice.org [quote:37a5e4293e] -en euhm [/quote:37a5e4293e] Ja, had je nog wensen? ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...