Ga naar inhoud

Muziek CD mounten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan geen muziek cd's mounten. In het verleden had ik hier geen problemen mee, maar sinds ik SuSE personal 8.1 heb geinstalleerd wil dit niet lukken. Een data cd lukt wel. Ik krijg de volgende error: -------------------------------------------------- Kon het bestandssysteem niet aankoppelen. De foutmelding luidde: /dev/sr0: Invoer-/uitvoerfout mount: I could not determine the filesystem type, and none was specified ----------------------------------------------------------------------------------- In de fstab file stond het volgende: .. /dev/cdrecorder /media/cdrecorder auto ro,noauto,user,exec 0 0 /dev/dvd /media/dvd auto ro,noauto,user,exec 0 0 .. Het vreemde is dat /dev/dvd gekoppeld is aan hdc en /dev/cdrecorder aan sr0. Dit is allebei de dvd speller!!! Inmiddels heb ik de fstab file gewijzigd, maar ik kan nog steeds geen muziek cd's mounten In de fstab file staat nu: .. /dev/sr0 /media/dvd auto ro,noauto,user,exec 0 0 /dev/sr1 /media/cdrecorder auto ro,noauto,user,exec 0 0 .. Wie kan mij hier mee helpen? Groeten Klets
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...