Ga naar inhoud

Foutmelding met opstarten programma onder winex3


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb winex3 geïnstalleerd. Daarna heb ik via winex3 een game geïnstalleerd. Dit ging allemal vrij makkelijk. Alleen loop ik nu tegen een probleem aan, wanneer ik de game wil starten krijg ik in de konsole de volgende foutmelding: fixme:ver:GetVersionExA OSVERSIONINFOW is too large (possibly OSVERSIONINFOEXW) fixme:keyboard:X11DRV_KEYBOARD_DetectLayout Your keyboard layout was not found! Using closest match instead (United States keyboard layout (phantom key version)) for scancode mapping. Please define your layout in windows/x11drv/keyboard.c and submit them to us for inclusion into future Wine releases. See the Wine User Guide, chapter "Keyboard" for more information. err:midi:OSS_MidiInit ioctl on midi info for device 0 failed. fixme:win32:DEVICE_Open Unknown/unsupported VxD SICE. Try --winver nt40 or win31 ! fixme:win32:DEVICE_Open Unknown/unsupported VxD NTICE. Try --winver nt40 or win31 ! fixme:win32:DEVICE_Open Unknown/unsupported VxD CMAPIENG. Try --winver nt40 or win31 ! err:int:INSTR_IDT_Emulate Evil attempt to exploit win9x system security flaws detected err:int:INSTR_IDT_Emulate UNIX system security is too strong, can't emulate properly fixme:win32:VxDCall_VWin32 Unknown VWin32 service 002a0010 fixme:ver:GetVersionExA OSVERSIONINFOW is too large (possibly OSVERSIONINFOEXW) fixme:keyboard:X11DRV_KEYBOARD_DetectLayout Your keyboard layout was not found! Using closest match instead (United States keyboard layout (phantom key version)) for scancode mapping. Please define your layout in windows/x11drv/keyboard.c and submit them to us for inclusion into future Wine releases. See the Wine User Guide, chapter "Keyboard" for more information. err:midi:OSS_MidiInit ioctl on midi info for device 0 failed. fixme:win32:DEVICE_Open Unknown/unsupported VxD SICE. Try --winver nt40 or win31 ! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ben zelf nog niet echt bekend met Linux, draai nu ongeveer een maandje Redhat 9 daarvoor altijd Micorsoft OS gedraait. Maar ik moet zeggen Linux bevalt me prima. Er valt alleen nog een hoop te leren om probleempjes op te lossen onder Linux, hiermee loop ik op het moment nog vrij vaak op een dood spoor.
Link naar reactie
[quote:c8adaff53b="Marcel de Reus"]welke game probeer je te spelen? Is hij wel geschikt voor WineX, je vind een complete lijst op www.transgaming.com[/quote:c8adaff53b] Marcel, Je hebt gelijk. Heb op transgaming gekeken en het spel wat ik had geïnstalleerd (America) dat werkt inderdaad niet onder winex3. Heb nu Sacrifice geïnstalleerd en dat draait super. Nu weet ik meteen waarom Kazaa Lite ook niet werkt. Daar moet ik dan waarschijnlijk gewoon wine voor hebben. Ben iig weer een stap verder. Thanx, Squanto
Link naar reactie
Owkee, Ik ben dus van wine afgebleven heb alleen winex3 geïnstalleerd staan. Heb de howto gevolgd die op de site van bartendavid staat, alleen het werkt niet! Zit nu al een tijdje te prutsen maar krijg het niet voor elkaar. Denk dat het iets lulligs is wat ik over het hoofd zie. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Hier de gegevens hoe ik het heb staan: - Hier staan de dll's .transgaming/c_drive/windows/System - In deze map staat de config file .transgaming - In de config file heb ik het volgende toegevoegd: [AppDefaults\\kpp.exe\\DllOverrides] "commctrl" = "native" "comctl32" = "native" "comdlg32" = "native" "msvcrt" = "native" "shdoclc" = "native" "shdocvw" = "native" "shlwapi" = "native" "urlmon" = "native" "wininet" = "native" [Version] "Windows"="win98" - Wat ik heb veranderd aan de toegevoegde tekst in de config file is kazaa.exe in kpp.exe. De file kazaa.exe bestaat niet en na de installatie van kazaa gaf deze in de snelkoppeling onder tabblad uitvoeren het volgende pad: winex3 "C:/Program Files/Kazaa Lite/kpp.exe" -- Maar wanneer ik de snelkoppeling runt gebeurd er niks. Als ik in de console het volgende llaat uitvoeren: winex3 "C:/Program Files/Kazaa Lite/kpp.exe" -- Krijg ik deze melding: fixme:ver:GetVersionExA OSVERSIONINFOW is too large (possibly OSVERSIONINFOEXW) wine: Unhandled exception, starting debugger... err:seh:start_debugger Couldn't start debugger ("debugger/winedbg 134663128 44") (2) Read the Wine Developers Guide on how to set up winedbg or another debugger Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Squanto
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...