Ga naar inhoud

Titel van dit forum


Aanbevolen berichten

[quote:0f69837831="maximilaan"] Rinse verzuipt in de kde-vertaling, deze week kde 3.1.4 de deur uit, eind volgende week gaat koffice 1.3 de deur uit, en voor eind oktober moet kde 3.2 zijn vertaald, heb nog 10.800 nieuwe strings te gaan :o Dus ik ben er mee bezig, maar het duurt effe ;) Rinse[/quote:0f69837831] over KDE vertalingen van rinse gesproken: [quote:0f69837831="kde taskbar"] "De op hol geslagen processen vanger" [/quote:0f69837831] BRILLIANT!!!!! kde is grappig ;)
Link naar reactie
  • Reacties 260
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    261

[quote:24b730c3a4="Marcel de Reus"]Jelle en ik lachen daar ons altijd rot over, de op hol geslagen processen vanger :P [/quote:24b730c3a4] Is volgens mij de vertaling voor 'the runaway processes catcher oid..' Geen idee overigens dat die van mij komt, ik ben niet de enige vertaler :) Maar als iemand een betere omschrijving weet houd ik mij natuurlijk aanbevolen.. [quote:24b730c3a4] We zagen laatst een schepnet liggen, zegt Jelle: kijk dat is de op hol geslagen processen vanger :D [/quote:24b730c3a4] :lol: [quote:24b730c3a4] Overigens had Jelle nog twee foutjes gevonden in de vertaling, ik het even vragen en zal ze vanavond wel even mailen, goed?[/quote:24b730c3a4] Is goed. Wat dat betreft zijn er te weinig gebruikers die kritisch naar de vertaling kijken, en de fouten aan het team melden. KDE bevat inmiddels 64548 vertaalde strings (dat worden bij kde3.2 dus 74000 strings :o ), en gezien de omvang van ons team (10 man of zo) is het geen doen om alle fouten er uit te kluifen (zeker niet als je bedenkt dat er slechts 1 of 2 actief bezig zijn met het vertalen van de GUI...) Max
Link naar reactie
Het leven van een KDE vertaler is hard ;) Denk aan de duizende mensen die je dadelijk weer blij maakt en dan gaan die strings vanzelf joh :P Nu we toch off-topic zijn: Dat rip probleem wat ik heb in Konqueror is nu door een Gentoo developper gefixed. Helaas is ie nog niet verwerkt in 3.1.4 dus je moet hem zelf patchen: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=60069
Link naar reactie
[quote:2921c7ad3d="Marcel de Reus"] Denk aan de duizende mensen die je dadelijk weer blij maakt en dan gaan die strings vanzelf joh :P [/quote:2921c7ad3d] Duizenden? Hmmm, ik ga maar een euro per vertaling vragen :P [quote:2921c7ad3d] Nu we toch off-topic zijn: Dat rip probleem wat ik heb in Konqueror is nu door een Gentoo developper gefixed. Helaas is ie nog niet verwerkt in 3.1.4 dus je moet hem zelf patchen: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=60069[/quote:2921c7ad3d] okay, Heb helaas geen tijd om te patchen (moet nog 120000... - laat maar ;) ) Max
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:ecbf77d3f6=" Marcel de Reus"]subtiele hint[/quote:ecbf77d3f6] Je bedoelt zeker dat de omschrijving van dit deel forum OS Linux nu wel gewijzigd zou kunnen worden van [quote:ecbf77d3f6] Problemen met het besturingssysteem Linux? De experts helpen u uit de brand. [/quote:ecbf77d3f6] in [quote:ecbf77d3f6] Vragen over het besturingssysteem GNU/Linux en Linux Software. [/quote:ecbf77d3f6]
Link naar reactie
Beste admin, na een uitvoerige discussie in het OS Linux subforum, zijn de active leden van dit subforum tot de conclusie gekomen dat de subtitel van het OS Linux subforum best een metamorfose kan gebruiken. Aan het einde van de discussie zijn de deelnemende leden eenduidig akkoord gegaan met het volgende voorstel: [b:465b7ed156]Vragen over het besturingssysteem GNU/Linux of Linux Software? De experts helpen u uit de brand.[/b:465b7ed156] Wij hopen dat u de tijd vindt deze wijzigen door te voeren, alvast hartelijk bedankt namens alle deelnemers van het OS Linux subforum. Vriendelijke groet, maximiliaan (moderator van het OS Linux subforum)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...