Ga naar inhoud

Sound hapert bij het scrollen in console


Aanbevolen berichten

Hoi, Dat probleem heb je wel vaker bij redhat. Het makkelijkste om dit op te lossen is je programmaatje een hogere prioriteit te geven. Nadeel is dat je dan wel root moet zijn. Gebruik je gnome of kde?? Wil je een gnome-terminal met hogere prioriteit, dan kun je iets proberen als: nice --19 gnome-terminal dan start je de terminal met een hogere prioriteit. Als meer structurele oplossing kun je proberen wat cron-programma's te verplaatsen (/etc/cron.d) van cron.daily naar cron.weekly (dan worden ze maar 1 keer per week uitgevoerd) En transparantie uitzetten in Kde hielp bij mij een hoop. Succes!
Link naar reactie
[quote:d39a42c115="Paranoid Android"]Hoi, Dat probleem heb je wel vaker bij redhat. Het makkelijkste om dit op te lossen is je programmaatje een hogere prioriteit te geven. Nadeel is dat je dan wel root moet zijn. Gebruik je gnome of kde?? Wil je een gnome-terminal met hogere prioriteit, dan kun je iets proberen als: nice --19 gnome-terminal dan start je de terminal met een hogere prioriteit. Als meer structurele oplossing kun je proberen wat cron-programma's te verplaatsen (/etc/cron.d) van cron.daily naar cron.weekly (dan worden ze maar 1 keer per week uitgevoerd) En transparantie uitzetten in Kde hielp bij mij een hoop. Succes![/quote:d39a42c115] Ik heb de prioriteit van de console naar omhoog gebracht en het scheelt blijkbaar al een slok op de borrel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...