anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Delen Geplaatst: 3 april 2003 Ik vind konqueror als webbrowser wel erg traag als ik de menus gebruik. Ik wou het eens uitproberen nu ze de tabbed browsing ondersteunen. Het duurt geregeld een aantal seconden voor je kunt switchen binnen een menu. Ik dacht 'wellicht is dit verbeterd met kde 3.1.1, doch geen verbetering. Dan werkt Mozilla veel beter. Hebben er meer konqueror gebruikers problemen mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2003 # Wat voor menu's bedoel je? Ik gebruik Konqueror zonder problemen en het draaid prima snel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2003 Ik bedoel het tekstmenu: locatie t/m help Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2003 Geen problemen hier, bij bewegen van de muis flitsen de menu's binnen een seconde inelkaar over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 De opbouw van menu's is hier ook gewoon snel, lijkt me dus een probleem in je lokale configuratie. Kijk even in het configuratiecentrum van KDE bij [b:4f77510030]Uiterlijk en thema's ->Stijl->Effecten[/b:4f77510030] of je de effecten voor de menu's hebt uitgeschakeld. Het is zowiezo een goed idee om in het onderdeel [b:4f77510030]uiterlijk en thema's[/b:4f77510030] zoveel mogelijk eyecandy uit te schakelen als je pc niet een racemonster is. Mocht dit niet baten, dan is jouw KDE Build sloom gedaan, klaag even bij je distro-bouwer over dit euvel. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Bedankt voor de gedane suggestie Max. Ik heb wat zitten experimenteren met "uiterlijk en thema's" en kon het probleem oplossen door van stijl te veranderen. High Performance Liquid veranderde ik in .NET-stijl. Tis wel iets minder mooi, maar kennelijk wel sneller. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen