Ga naar inhoud

konqueror als webbrowser traag in menus


Aanbevolen berichten

Ik vind konqueror als webbrowser wel erg traag als ik de menus gebruik. Ik wou het eens uitproberen nu ze de tabbed browsing ondersteunen. Het duurt geregeld een aantal seconden voor je kunt switchen binnen een menu. Ik dacht 'wellicht is dit verbeterd met kde 3.1.1, doch geen verbetering. Dan werkt Mozilla veel beter. Hebben er meer konqueror gebruikers problemen mee?
Link naar reactie
De opbouw van menu's is hier ook gewoon snel, lijkt me dus een probleem in je lokale configuratie. Kijk even in het configuratiecentrum van KDE bij [b:4f77510030]Uiterlijk en thema's ->Stijl->Effecten[/b:4f77510030] of je de effecten voor de menu's hebt uitgeschakeld. Het is zowiezo een goed idee om in het onderdeel [b:4f77510030]uiterlijk en thema's[/b:4f77510030] zoveel mogelijk eyecandy uit te schakelen als je pc niet een racemonster is. Mocht dit niet baten, dan is jouw KDE Build sloom gedaan, klaag even bij je distro-bouwer over dit euvel. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...