anoniem Geplaatst: 13 november 2002 Delen Geplaatst: 13 november 2002 [color=green:d87ef9bfe8] Mijn modem is correct geinstalleerd. Ik heb een huis(-telefoon)centrale, waarbij je een 0 moet draaien voor de buitenlijn, en daarna EVEN WACHTEN OP DE KIESTOON. In Windows loste ik dit op door voor het telefoonnummer '0,' (een nul met een komma) te zetten. De komma zorgt dan voor het 'even wachten'. Linux leest echter gewoon over de komma heen, met een in-gesprektoon als gevolg. Ook spaties helpen niet. Hoe stel ik dit in Linux in? [/color:d87ef9bfe8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2002 Welk programma gebruik je voor het inbellen? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2002 Vaak werkt 0w (nul met een W) wel... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2002 0,, (nul-komma-komma) werkt bij mij met een huiscentrale. Inderdaad was 1 komma niet voldoende. Greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2002 Ik heb 'w's geprobeerd, en ook meerdere komma's, maar het werkt niet! Hij blijft een in-gesprektoon houden. Misschien helpt dit: ik gebruik drakconnect (volgens mij maakt dat gebruik van ifup). :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2002 wvdial. Werkt prima, zowel vanaf de commandline als vanuit X. suk7, greetz - dJezzer 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen