anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Delen Geplaatst: 6 november 2002 Ik had niet gedacht dat ik dit nog eens ging zeggen, maar na problemen met mijn CD-brander, scanner en grafische tablet en de installatie/configuratie van Samba, en de onmogelijkheid om een fatsoenlijk, gebruiksvriendelijk MP3-downloadprogramma voor Linux te vinden, en vanwege puur tijdsgebrek om bovenstaande zaken uit te zoeken, ben ik Linux zat :( Ik wil Windhoos 2000 (de minst erge) installeren, en zou het makkelijk vinden om mijn (grote!) partitie met muziek, en een partitie met allerlei andere data zonder veel gedoe over te kunnen nemen. Bestaat er een programma à la Partition Magic, waarmee ik zonder dataverlies partities om kan zetten van ext3 naar fat32? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 Nope dat gaat je echt niet lukken, Struktuur van fat is te verschillend tov. ext2/3 dus dat wordt heen en weer kopieren :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 Lach er maar om :P :roll: :wink: Eigenlijk vind ik het alleen maar triest dat ik terug 'moet' (er moet niks) naar Bill Gates c.s., word ik er gelijk voor gestraft omdat het een eeuw gaat duren om dit voor elkaar te krijgen :D Gelukkig heb ik zowat alles al gebrand. De rest plemp ik zolang wel even op de FTP-server van mijn vriend, da's waarschijnlijk nog de makkelijkste oplossing (CD-brander doet het immers niet :roll: na installatie van nieuwere Linuxversie). LOL, die gaat zijn ogen uitkijken, want hij had juist aan mij gevraagd of ik een keer Linux wou installeren bij hem, en nou ga ik het er zelf afgooien! :D Nja, ik laat wel een kleine Linuxinstallatie staan, want als ik in Windows zit, mis ik weer bepaalde mogelijkheden van Linux die in Windows niet te vinden/installeren zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 Maak gewoon een FAT32 partitie aan. Die kan Linux wel benaderen. Schop vervolgens alles over naar die FAT32 partitie en klaar. Of is dat niet zo eenvoudig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 Nee, helaas, Alex, zo makkelijk is het niet :( Ik heb daar nl geen plaats voor. Wat wel kan, op zich, is het formatteren van 1 partitie (13 GB) als FAT32, nadat ik alle belangrijke data op de andere partitie (16 GB) heb gezet. Daarna alles minus een paar (data)CDs muziek op de nieuwe FAT32 partitie en die andere formatteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 IK begrijp dat je enkele gigabytes aan info hebt? Is het zoveel dat het branden op cd'tjes geen optie meer is? Kun je niet een lege schijf van iemand lenen die je tijdelijk in de pc schroeft? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 Het is al voor mekaar :) Ik heb slechts 3 GB aan muziek weg hoeven gooien, en dat zijn natuurlijk allemaal MP3-tjes die ik ook op data-CD heb :) Dus nu ish et een kwestie van die even terugzetten en dan ben ik er. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen