Ga naar inhoud

ext3 omzetten naar fat32?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had niet gedacht dat ik dit nog eens ging zeggen, maar na problemen met mijn CD-brander, scanner en grafische tablet en de installatie/configuratie van Samba, en de onmogelijkheid om een fatsoenlijk, gebruiksvriendelijk MP3-downloadprogramma voor Linux te vinden, en vanwege puur tijdsgebrek om bovenstaande zaken uit te zoeken, ben ik Linux zat :( Ik wil Windhoos 2000 (de minst erge) installeren, en zou het makkelijk vinden om mijn (grote!) partitie met muziek, en een partitie met allerlei andere data zonder veel gedoe over te kunnen nemen. Bestaat er een programma à la Partition Magic, waarmee ik zonder dataverlies partities om kan zetten van ext3 naar fat32?
Link naar reactie
Lach er maar om :P :roll: :wink: Eigenlijk vind ik het alleen maar triest dat ik terug 'moet' (er moet niks) naar Bill Gates c.s., word ik er gelijk voor gestraft omdat het een eeuw gaat duren om dit voor elkaar te krijgen :D Gelukkig heb ik zowat alles al gebrand. De rest plemp ik zolang wel even op de FTP-server van mijn vriend, da's waarschijnlijk nog de makkelijkste oplossing (CD-brander doet het immers niet :roll: na installatie van nieuwere Linuxversie). LOL, die gaat zijn ogen uitkijken, want hij had juist aan mij gevraagd of ik een keer Linux wou installeren bij hem, en nou ga ik het er zelf afgooien! :D Nja, ik laat wel een kleine Linuxinstallatie staan, want als ik in Windows zit, mis ik weer bepaalde mogelijkheden van Linux die in Windows niet te vinden/installeren zijn.
Link naar reactie
Nee, helaas, Alex, zo makkelijk is het niet :( Ik heb daar nl geen plaats voor. Wat wel kan, op zich, is het formatteren van 1 partitie (13 GB) als FAT32, nadat ik alle belangrijke data op de andere partitie (16 GB) heb gezet. Daarna alles minus een paar (data)CDs muziek op de nieuwe FAT32 partitie en die andere formatteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...