Ga naar inhoud

Hellup .... kan geen .exe files openen ???


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6b334778c6="maximilaan"]Het erge is dat ik voor dit soort kwesties een faq heb aangelegd. En daarin staat toch duidelijk wat je kunt doen met Windows-software onder Linux (???) Max[/quote:6b334778c6] We kennen dat probleem: een zoek-functie op een forum is ook altijd handig ;) maarja, als newbie stel je gemakkelijker een vraag, dan dat je zelf gaat zoeken (je weet vaak ook niet waarop)
Link naar reactie
Hmm, we hebben een zoekfunctie die goed werkt, maar daar gaat het niet om, bovenin dit forum staat een topic genaamd: "Welkom in dit forum, lees dit eerst" oid. Als je dat als newbe leest, dan wordt je gewezen op de 'veel gestelde vragen' sectie van dit forum Als je die aanklikt, dan leest je in het eerste vak bij een van de vragen wat je zoal kunt doen met windows-software. Elders staat waarom linux geen .exe kent. Tja als dat al teveel moeite is.. Max
Link naar reactie
HALLO ik wilde even reageren, ik dacht ja he zal ik eens reageren. dus hier zit ik dan lekker te reageren, vinden jullie het fijn ja he, wat een weer he, koud regen wind, tis echt niks, en die prijsstijgingen in de AH is ook verschrikkelijk reageer gerust verder :wink: Nee geintje :D De mzzl [code:1:860de0843d]ik zet hier onoficieel een slotje op[/code:1:860de0843d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...