Ga naar inhoud

voorpret met kde 3.1


anoniem

Aanbevolen berichten

WOW! Klinkt allemaal heel erg goed! Max, wat leuk trouwens, jij bent een 'draadje' naar de developers en wij kunnen hier lekker schreeuwen om features, zonder dat wij allemaal (nu ja ik dan) op de kde-devel lijsten liggen zeuren. Leuk zo. Ik wil btw ook graag gaan programmeren, en me verdiepen in de KPart stuff etc. maar ik weet niet waar ik moet beginnen. (Maar dat is een ander topic).
Link naar reactie
is idd een andere topic, Maar ik zou beginnen bij developer.kde.org daar vind je http://developer.kde.org/documentation/tutorials/index.html met deze site voor info over kparts: http://www-105.ibm.com/developerworks/education.nsf/linux-onlinecourse-bytitle/A96500917FA1DB0786256BC000808C0F?OpenDocument hiervoor moet je volgens mij overigens wel geregistreerd zijn ... Als je dan in de materie bent gedoken en je hebt vragen, dan kun je terecht op de kde-devel lijst. Die is bedoelt voor iedereen die een kde-applicatie wil ontwikkelen. De kernzaken voor kde worden in een andere lijst besproken, kde-coredevel oid... Max
Link naar reactie
Dan zou ik ook kiezen om in configuratie-schermen geavanceerd aan te kunnen klikken, waarna er meer opties zijn die eventueel de desktop kunnen vertragen. Voor de analogie (sorry, maar vaak helpen overbekende voorbeelden erg goed)... als je de snoep-kleur-desktop van winXP uitschakelt en de classic desktop kiest dan is de gui ook een stuk sneller. Is mijn idee...
Link naar reactie
[quote:a0f40d1e85="MrLeeJohn"] (sorry, maar vaak helpen overbekende voorbeelden erg goed)... als je de snoep-kleur-desktop van winXP uitschakelt en de classic desktop kiest dan is de gui ook een stuk sneller. Is mijn idee...[/quote:a0f40d1e85] Tja, maar is het verwisselen van de snoepkleur voor de oude desktop niet beter te vergelijken met het wisselen van window manager onder X? Je vervangt immers de GUI, niet het thema, of wat eye candy Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...