Ga naar inhoud

Hoe krijg ik wanadoo cable aan de praat in RedHat??????


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok ok, hiervoor moet je eerst even de zoekfunctie van dit forum gebruiken want deze vraag is al zo vaak gesteld. Je hoeft niet te upgraden, met 6.2 moet je hem zelf instellen. Dat doe je dus door HowTo's te lezen en die instructies te volgen. Kom je er niet uit, dan stel je hier je vragen en wil iedereen je met alle plezier helpen. Wil je niet zoveel lezen, dan zou ik upgraden naar de nieuwste RedHat, die met de door de provider verstrekte gegevens waarschijnlijk het configureren al voor je regelt.
Link naar reactie
[quote:c09b530f47="cyberwouter"]Wat is een Konsole? En wat betekent YAST? :o[/quote:c09b530f47] YAST is SuSE's Yet Another Setup Toolkit. Konsole is an X terminal emulator with support for several sessions for KDE. It is part of KDE. Indien je in Gnome bent: Programma's > Systeem > GNOME Termilalemulator [code:1:c09b530f47] su - password: netconfig [/code:1:c09b530f47]
Link naar reactie
[quote:4e0e6845f7="cyberwouter"]W8 ff, ik heb geen suse maar redhat, maakt dit veel uit?[/quote:4e0e6845f7] In elk geval dat je voor het configureren van je netwerk kaart andere tools gebruikt. Zoals: netconfig Een andere mogelijkheid in Redhat Gnome is: Start Here > Systeembeheer > Network Configuration :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...