Ga naar inhoud

Welk e-mailprogramma gebruik je?


Aanbevolen berichten

Jammer dan, ik gebruik wel 2 ;). Na een tijd lang Mutt gebruik ik nu toch weer op m'n thuispc KMail, werkt iets relaxter, makkelijker voor sorteren enz. Alles (meerdere account en straks ook voor iedereen hier thuis) wordt via fetchmail binnengehaald en vervolgens via IMAP ter beschikking gesteld. KMail werkt perfect met IMAP. Op andere plekken gebruik ik SSH/Putty + Mutt.
Link naar reactie
[quote:094265781e="wstolk"]Tja ook gewoon Kmail, Waarom !? Lekker makkelijk en ik gebruik het zowel zakelijk als prive. Op de zaak is het een van de proggie's die ik aan niemand hoefde uit te leggen hoe het werkt :D[/quote:094265781e] M'n vader kent nix anders dan DOS en Windows, maar gebruikt nu met genoegen KDE + KMail + Mozilla.
Link naar reactie
[quote:a3c47e1495="danieldk"][quote:a3c47e1495="wstolk"]Tja ook gewoon Kmail, Waarom !? Lekker makkelijk en ik gebruik het zowel zakelijk als prive. Op de zaak is het een van de proggie's die ik aan niemand hoefde uit te leggen hoe het werkt :D[/quote:a3c47e1495] M'n vader kent nix anders dan DOS en Windows, maar gebruikt nu met genoegen KDE + KMail + Mozilla.[/quote:a3c47e1495] zie je wel :D Voor gewoon dagelijks werk is het zo logisch als wat :D Ik moet mijn Pa eerst nog ff aan GIMP laten wennen dan kan hij ook over :lol:
Link naar reactie
[quote:30f5e5af62="danieldk"]Jammer dan, ik gebruik wel 2 ;). Na een tijd lang Mutt gebruik ik nu toch weer op m'n thuispc KMail, werkt iets relaxter, makkelijker voor sorteren enz. Alles (meerdere account en straks ook voor iedereen hier thuis) wordt via fetchmail binnengehaald en vervolgens via IMAP ter beschikking gesteld. KMail werkt perfect met IMAP. Op andere plekken gebruik ik SSH/Putty + Mutt.[/quote:30f5e5af62] Zoiets heb ik ook, maar ik gebruik openwebmail voor het maillezen buitenshuis. Dus dat maakt samen met evolution ook 2.
Link naar reactie
[quote:18ecb9f4ec="wateengedoe2"][quote:18ecb9f4ec="Mithrandir"]pine... die gui's zuigen :P ;) :lol:[/quote:18ecb9f4ec] CDs branden en scannen in de commandline is tot daaraantoe (dat doe ik nog wel ;-)), maar email ... Nee, geef mij toch maar Kmail :-D[/quote:18ecb9f4ec] ach... ik lees de mail meestal in een Eterm hoor :D maar pine doet het prima zonder gedoe met remote X enzo via een ssh-lijntje... ik doe eigenlijk alles in een virutal console... (don´t use the M$-word...) behalve browsen (en gimp) :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...