Ga naar inhoud
  • 0

Kmail

anoniem

Vraag

Ik was overgestapt op evolution. Werkt op zich erg fijn, maar ik wilde toch weer eens kmail gebruiken. Maar nu weet ik weer waarom ik iets anders wilde. Als ik een url klik dan wordt standaard konqueror geopend. Daarin worden veel sites niet weergegeven zoals ik dat wil. Hoe kan ik instellen dat standaard mozilla wordt genomen? En waar? Bart
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
In het configuratiecentrum van KDE moet je even zoeken naar 'bestandsbeheer->bestansassociaties'. Alhier zoek je naar de mime types (bestandstypes) die te maken hebben met html. Deze zijn toegewezen aan Konqueror, die verwijzing verander je dus in Mozilla, door deze boven aan de lijst toe te voegen of omhoog te verplaatsen. Succes, Max
Link naar reactie
  • 0
Ik heb enkele pogingen gedaan, maar Mozilla start of met een lege pagina op, of helemaal niet. Opera heeft nergens last van, geen idee waarom Mozilla hier zo moeilijk over doet. Kijk even op http://www.mozilla.org/unix/remote.html Mogelijk dat daar staat welk commando je moet gebruiken. Max
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...