Ga naar inhoud

hardeschijf formatteren


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ad13c5d9d1] Op 07-02-2002 20:33, schreef ton.van.kessel: SORRY, Mithrandir, Ik weet ook wel dat deze vraag pijn kan doen voor de echte LILO mensen, maar ik ben 'n beginneling op het gebied van computers. En dan is het stuurprogramma Windows toch wat makkellijker dan Linux. 'K zal 'ns kijken wat ik met de tips,tot nu toe, kan doen. Bedankt. Ton. [/quote:ad13c5d9d1] hey Ton, ik hoop maar dat je een grapje maakt toen je SORRY typte... you choose, maar ik vind dat windows sucks, ik vind het echt @%@$)^&^))!#^&!_^*^!&!... je begrijpt wel wat ik wil zeggen... :razz: ik kan er ook niet meer mee werken :grin: (ja daar ben ik blij mee :wink: )
Link naar reactie
[quote:06006ccc93] Op 07-02-2002 20:33, schreef ton.van.kessel: SORRY, Mithrandir, [/quote:06006ccc93] Wat heeft iedereen opeens? Zal het weer wel zijn. [quote:06006ccc93] Ik weet ook wel dat deze vraag pijn kan doen voor de echte LILO mensen, [/quote:06006ccc93] Hmm, lopen hier lilo-mensen rond? :grin: [quote:06006ccc93] maar ik ben 'n beginneling op het gebied van computers. En dan is het stuurprogramma Windows toch wat makkellijker dan Linux. [/quote:06006ccc93] Niks mis mee hoor, dat je nieuw bent op pc gebied. Overigens is Windows geen stuurprogramma, maar een besturingssysteem. (en Win '98 eigenlijk een Grafical environment voor DOS-systems, maar dat terzijde..) [quote:06006ccc93] 'K zal 'ns kijken wat ik met de tips,tot nu toe, kan doen. [/quote:06006ccc93] Is goed, kijk anders even in je omgeving of iemand een floppy met Partition Magic heeft. Kun je het allemaal grafisch regelen.. Max
Link naar reactie
'k weet het ook niet, maar ik kreeg excuses aangeboden omdat ik op M$ schold. dat laatste is mijn goed recht, maar dat eerste weiger ik uiteraard. niemand maar dan ook werkelijk niemand heeft mij in dit draadje iets misdaan! :razz: ik geschrokken van Daniel? Ja, was echt even bang dat ie wegging om niet meer terug te komen... :wink: nee, gelukkig geen griep, dank je voor de bezorgdheid _________________ windows? wat is dat? YECH [ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-02-07 23:56 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...