Ga naar inhoud

Updates Windows 7 niet op te halen


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij een Laptop Acer 64 bits (onder mijn "beheer") kan ik geen Windows updates ophalen. Allerlei foutmeldingen verschijnen er zoals 80072EFE,8024402C enz. Zoekend op intrnet wordt ik verwezen naar programma's zoals RegCleanPro, dan ben je nog verder van huis. Ook de hyperlinks van SchoonePC hielpen mij niet. Systeemherstel gedaan: geen succes. MS zou het probleem kennen, maar er vooralsnog weinig aan kunnen doen: vreemd. Ook zag ik ergens dat het toch één of andere infectie zou kunnen zijn, hoewel deze laptop voor héél eenvoudig werk (beamer) gebruikt wordt. Iemand nog een suggestie? Ik probeer het apparaat wel up to date te houden.
Link naar reactie
Op een andere (reserve) pc met W732 bits was het updates ophalen en installeren een eindeloos verhaal van vele uren. Aanvankelijk met hulp van (een ander?) MSFixit-mannetje, en daarna bij herhaling maar steeds een páár updates doen afsluiten,opstarten, installeren en opnieuw updates controleren. Weliswaar ook een grote update van 190 Mb erbij voor Office 2010, maar toch een moeizame zaak van MS.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...