Ga naar inhoud

Internet Explorer 10 werkt niet


Aanbevolen berichten

En check verder nog op de site van Microsoft artikel 2820688 [url=http://support.microsoft.com/kb/2820688/nl]Problemen met een mislukte installatie van Internet Explorer 10,[/url] en artikel MSW700028 [url=http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/tips-for-solving-problems-with-internet-explorer]Tips for solving problems when Internet Explorer crashes or stops working.[/url]
Link naar reactie
Helaas, De Microsoft berichten helpen me niet verder. Software rendering heb ik in IE 9, voorafgaand aan een nieuwe installatie van IE 10, aangezet. Maar als het dat is dan neemt IE 10 die instelling niet over. En na installatie kom ik onmogelijk in IE 10 om het daar in te stellen. Als er nog een andere mogelijkheid is hoor ik het erg graag, bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Beste Jos, Ik heb het systeem geschoond en met sfc /scannow een hele hoop errors gevonden mbt windows updates. (Failed to get session package state for package: Package_3_for_KB2559049~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.2 [HRESULT = 0x80070490 - ERROR_NOT_FOUND]) Dat wordt een andere vraag hier, maar mogelijk kan dat er mee te maken hebben? Ik heb met systeemherstel inmiddels IE 9 weer draaiend, dus niet meteen een noodzaak om een andere browser te installeren, of het zou er om moeten gaan om te kijken of dat wel lukt?
Link naar reactie
Als je systeemherstel gebruikt maak je voorgaande acties weer ongedaan!! Dus: eerst programma's downloaden naar het bureaublad (nog niet installeren). Ga naar Windows Update en laat deze naar updates zoeken; volg de aanwijzingen op het scherm. Gebruik CCleaner om rommel op te ruimen en voer schijfopruiming uit. Als je nog niet opnieuw hebt opgestart doe dit dan alsnog. Als alles goed werkt kan je de gedownloade programma's installeren. P.s. Je adresseert deze post aan mij maar de bedoeling van dit forum is dat iedereen kan reageren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...