Ga naar inhoud

navigatie geluid ontbreekt in IE9


anoniem

Aanbevolen berichten

Zojuist bij een Win7 systeem IE8 geüpdate naar IE9. Tot mijn verbazing ontbreken nu de navigatiegeluiden (bij het klikken op favo's, in een venster, etc.). MM geluid (b.v. video) doet het overigens prima. Ik heb me suf gezocht, maar kan niets vinden hierover. In Verkenner (Explorer) functioneert het nog steeds als vanouds. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden? Als dit een kwestie is van opnieuw installeren (van 8 naar 9), hoe pak ik dit dan aan?
Link naar reactie
[quote:8d8e974805="Jos H"]Kan me haast niet voorstellen dat je onderstaande nog niet gedaan hebt: Configuratiescherm-->Geluid-->tabblad Geluid-->geluidschema instellen. Of heb ik je vraag niet goed begrepen?[/quote:8d8e974805] Nee, je hebt het inderdaad niet goed begrepen: Na een update van IE8 naar 9 ontbreken de navigatiegeluiden. D.w.z.: een klik op een favoriet, een klik op een button in een webpagina, etc. Zoals ik al meldde: in Verkenner/Explorer werkt het nog steeds prima.
Link naar reactie
[quote:a16c8b1ee4="ks"]Ik denk van wel, want met Aurora heb ik geen geluiden. I.E 9 gebruik ik niet. (alleen Aurora 20 of Firefox 18.0.1 )[/quote:a16c8b1ee4] Een typisch IE voordeeltje dus. In ieder geval bedankt voor de verwijzing. Het werkt inmiddels. Vreemd dat deze instelling niet wordt overgenomen bij een update!! Ik zat in ieder eval wel goed, want ik had ook al gekeken bij de geavanceerde instellingen, maar hier blijkbaar overheen gekeken. :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...