Ga naar inhoud

Dual boot en HDD check


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb Linux (BackTrack5) naast Windows 7 geïnstalleerd. Iedere keer als ik mijn PC opstart moet ik kiezen tussen OS'sen. Nu staat Linux helemaal bovenaan, dus als ik PC gewoon met rust laat gaat hij booten in Linux. Maar ik gebruik Linux niet zo vaak, dus wil ik dat Windows 7 OS bovenaan komt. Kan ik tips krijgen over hoe ik dat doe (als het goed is ging het via grub menu, maar graag heb ik hier meer info over voordat ik iets verkeerd doe.) Ik heb nog iets, ik had door verkeerd Linux te verwijderen mijn bootloader beschadigd die ik onlangs met Win7 CD heb laten fixen (via console commands). Nu krijg ik altijd (heel vaak iig), wanneer ik mijn PC opstart een Hardeschijf Check. Ik heb het paar keer z'n gang laten gaan, maar hij komt gewoon terug. Waar kan het door komen (Ik heb nu weer dual boot met linux btw). Kan ik dat uitschakelen, zodat het niet meer gaat checken? Ik weet dat het via register kan, maar voordat ik iets beschadig wil ik even zeker weten. Ik bedank jullie alvast, - IC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...