Ga naar inhoud

Trusteer ( report ) NEVER


Aanbevolen berichten

Dit programma, ( Amerikaans ) nooit downloaden, het wordt soms (legaal ) door een bank aanbevolen om uw activiteiten te beschermen. Nooit doen, alles loopt vast, uw internetexplorer, uw PC etc. Het is een zwak programma wat zich innesteld in uw browser en u zou beschermen tegen allerlei kwaad, maar het is een kwaad op zichzelf, heel moeilijk te verwijderen. Uw normale virus programma's doen meer dan deze en zijn een stuk beter. Het is maar een tip, uit eigen ervaring wijs geworden.
Link naar reactie
Nee hoor, alleen KAV2012. Bij mij liep IE browser vast en zelfs het config.scherm, daarna de complete PC. Ik vind overigens dat je bij dit prog. zelf moet aangeven of de site betrouwbaar is een zwakte. Ik kreeg het prog geadviseerd door een grote Franse bank, na installatie was die site veilig, maar bv die van ABN/AMRO niet ??. Toen ik zelf aangaf dat die veilig was, werd het icoontje groen, dus veilig. Ik vertrouw maar op mijn KAV2012.
Link naar reactie
Nee Defender is uit. @Abraham, probeer eens een site die waarschijnlijk weinig personen gebruiken. Trusteer bouwt nl. een data base van gebruikers die een site goedkeuren, zoals ik bv ABN goedkeurde, het kan zijn dat daarna mensen altijd een groen icoontje krijgen bij de site van ABN. Een gokje. IK kreeg nl. bij ABN waar ik wel bij kon, een grijs icoontje, een teken van onveiligheid. Persoonlijk vind ik Trusteer een zwak product, minder dan KAV en zeker overbodig, maar dat moet iedereen zelf maar uitmaken. Grappig was dat toen ik het verwijderde, ik doorgezet werd naar een website van Trusteer met vragen waarom ik verwijderde, een reden kon zijn dat mijn browser niet meer goed zou kunnen functioneren, precies mijn probleem. Ik heb overigens de vragen niet beantwoord en de site afgesloten. Ben benieuwd.
Link naar reactie
Hoi Edouard, ik heb geen problemen! [img:fcea177d7c]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc7365704616/4fc73656eeff3-Trusteer.jpg[/img:fcea177d7c] In een topic waar over de linkscanner van Avast wordt geklaagd (Beveiliging- http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1482215#1482215) gaat het bijv. over deze link: [url]www.naakthond.nl[/url] . Die wordt door Avast geblokkeerd. Ik gebruik Avira en WOT en Trusteer is aktief en belet mij niet alsnog naar die site te gaan!
Link naar reactie
Beats me, Misschien omdat ik Trusteer van een Franse banksite heb gedownload? Zou niets uit mogen maken, sinsdien heb ik vastlopers totdat ik Trusteer verwijderd heb. Maar mijn config scherm geeft af en toe nog steeds problemen. Miscchien moet ik een Hijackthis log plaatsen bij beveiliging??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...