Ga naar inhoud

MMC kan het bestand C:Windows\system32\devmgmt.msc niet open


Aanbevolen berichten

Ik heb voor iemand de laptop opnieuw geïnstalleerd, dat heb ik gedaan via de herstel cd van medion, daarna de drivers geïnstalleerd met de driver cd van medion. Daarna sp1 van vista geïnstalleerd, daarna sp2 van vista Alle update geïnstalleerd Alles lijkt goed te werken, echter als ik nu via configuratie scherm naar systeem ga en dan vervolgens bijv naar apparaatbeheer dan kan dat niet geopend worden. De melding komt : MMC kan het bestand C:Windows\system32\devmgmt.msc niet openen en iets met gebruikersrechten?? Een virus lijkt mij onwaarschijnlijk , avast had ik geïnstalleerd en online armor free firewall, beide gaven tijdens de installatie niks raars aan. Het gaat dus om windows vista, ik heb via google gezocht, het schijnt wel vaker bij vista voor tekomen, echter een oplossing heb ik niet gevonden. Ja misschien dit: http://support.microsoft.com/kb/914231/nl maar ik weet niet of die voor vista is. Weet iemand hier de oplossing van dit probleem? Ik heb nu zelf de laptop niet bij de hand, maar als iemand evt een oplossing weet, dan zou ik dat door kunnen geven
Link naar reactie
Werkt: Start -> Run -> [b:c998225100]devmgmt.msc[/b:c998225100] -> OK wel? [quote:c998225100="pdexie"]maar ik weet niet of die voor vista is.[/quote:c998225100]In de informatie staat dat de handeling voor XP Pro is, maar bij mijn weten zal het (handmatig) registreren van een .dll een andere versie niet ontregelen. In het ergste geval zal je de melding krijgen dat het niet gelukt is. In de volgende link geeft een MS Support Engineer dezelfde tip voor Vista... wel als administrator http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-performance/mmc-cannot-open-the-file/9e21c257-b557-429b-b5b0-808511c0126e
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...