Ga naar inhoud

Install en Uninstall met gebruikersaccounts


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, deze week had ik een probleem dat ik probeer te begrijpen. Op een nieuwe desktop was Microsoft Office Starter geïnstalleerd (binnen Windows 7). Ik heb Office 2010 gekocht, dus ik deïnstalleerde M. Office Starter. Dat deed ik vanuit een gebruikersaccount met Revo Uninstaller Pro. Na deïnstallatie kreeg ik allerlei problemen: foutmeldingen die ik niet herken (en ik zit niet voor het eerst achter een pc) en programma's die niet meer wilden starten. Na enige tijd klooien besluit ik een Acronis backup terug te zetten die ik gemaakt had. Op mijn laptop werkt deze Acronisversie prima met Windows 7. Het terugzetten van de backup leidde echter tot nieuwe, eveneens onbekende problemen: Windows 7 maakte telkens een tijdelijk profiel aan. En de driveletter van de Windows installatie veranderde van C:\ naar Z:\. Als ik dan met een bootdisc buiten Windows om ging kijken dan stond de Windows installatie wel op C:\. Ook bij dit tweede probleem de vraag; zou dit kunnen komen doordat ik met Acronis de backup gemaakt heb vanuit Windows 7 zelf? Op mijn laptop heb ik UAC helemaal uitgeschakeld, op de nieuwe desktop stond dit ingeschakeld. Groet, Wilhelm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...