Ga naar inhoud

startmenu


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik windows 7 home premium servicepack 1 Als ik op het startmenu druk krijg je onderin het venster een zoekveldje 'search programs and files'. Als ik daar in begin te tikken om een programma te vinden, zoekt ie niet maar geeft meteen aan 'no items match your search' Iemand een idee hoe ik die functie kan herstellen? Alvast bedankt, Leo
Link naar reactie
Anjo, je suggestie opgevolgd, maar het verandert niets. Het zoeken in de mail e.d. gaat ook prima, het is alleen dat de functie onder de startknop niet werkt of niet ingeschakeld is o.i.d. Hij zoekt daar überhaupt niet. In ieder geval bedankt voor je reactie. Misschien weet iemand anders nog een oplossing; staat die functie ergens in het register of zo? groet, Leo
Link naar reactie
Beste Tirm, gegoogeld en inderdaad een registeroplossing gevonden die bij mij overigens niet werkte. afgelopen zondag maar in nieuw account aangemaakt, en daarin doet de zoekfunctie het wel. (maar nu herkent mailwasher mijn standaard emailaccount weer niet; zal een nieuwe topic maken in 'software'. Bedankt voor je reactie, Leo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...