Ga naar inhoud

WinXP "vergeet" icons in startbalk te zetten


Aanbevolen berichten

Na een boot verschijnen de icons van zowel de volumeregelaar alswel de kerio Avast firewall niet (meer) rechts in de startbalk. Zover ik kan nagaan wel alle anderen die er horen te staan. Avast is wél actief. Dat kan ik zien in "Windows Security Alerts". Als ik avast en/of de volume opnieuw met de hand opstart komen de icons wél in de startbalk. Hoe kan ik dat aanpassen? Geen icon, geen mogelijkheid om erop te klikken, niet? Dus dan moet ik eerst..... perloc
Link naar reactie
pdexie: Dat is een goeie! Niet aan gedacht! Maar helaas, volume stond "älways show" en avast stond "hide when not active". De laatste op "Always show" gezet, op Apply gedrukt en ge-reboot, maar helaas ze komen niet voor de dag. Dus dat is niet de oplossing. Ik heb de link voor startup van Avast gevolgd en daar vanaf via een msdos screen (om te zien wat ie doet) te starten en dan komt ie wel voor de dag. Maar dat werkt niet bij een reboot. Een update van Avast hoeft niet want ik heb de laatste versie (9) en hij heeft dit euvel al vanaf versie 6. Ik heb niet vaak last van dit euvel want meestal gaat de computer in hibernate mode en dan werkt het wel. Dus alleen af en toe doe ik een hardboot, b.v. na een energie onderbreking wat hier nogal eens voorkomt. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...