Ga naar inhoud

Foto's onterecht Alleen-Lezen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, Ik heb met mijn mobiel een paar foto's gemaakt, en op de pc gezet. Natuurlijk moeten ze nog wel recht gezet worden, en normaal gesproken is dat geen probleem. Ik heb: Windows XP Home SP3 Samsung SGH-G600 Samsung PC Studio 3.1.2 GG4 Samsung Phone Explorer 3.2.0 GG4 Normaal gesproken als je in winows-viewer een afbeelding draait, en je gaat naar de volgende afbeelding in de map, dan worden de aanpassingen automatisch opgeslagen in het originele bestand. dat hoort wat mij betreft zo en dat ben ik gewend. Bij de foto's die ik van mijn telefoon op de pc heb gezet werkt dat niet. Als ik een foto draai en naar de volgende ga, krijg ik geen (fout)melding, maar de wijzigingen worden niet opgeslagen. Dan lijkt het alsof de bestanden alleen-lezen zijn, maar dat als ik rechts klik en eigenschappen kies, staat het Alleen-Lezen vinkje al uit bij kenmerken. Dus als de foto's niet Alleen-Lezen zijn, waarom kan ik ze dan niet bewerken? ps. draaien en onder een andere naam in een andere map opslaan lukt ook niet vanwege deze melding: "Kan het bestand niet op de opgegeven locatie opslaan. Zorg ervoor dat het bestand niet tegen schrijven is beveiligd en dat er voldoende ruimte op het station vrij is voor het opslaan van de afbeelding. Kopiëren naar is afgebroken.
Link naar reactie
Ik heb het nu nog een keer geprobeerd. samsung software niet actief, telefoon niet aangesloten. In de standaard windows-viewer werkt het nog steeds niet. In photshop cs4 lukt het wel, en dan kan ik gewoon het originele bestand overschrijven. het aantal kB's gaat dan wel van 399 naar 1.975 terwijl ik alleen maar roteer en verder niks.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...