Ga naar inhoud

Automatisch afspelen


anoniem

Aanbevolen berichten

Sedert enige tijd heb ik een nieuw probleem met mijn Vista OS. Laat me eerst even goed duidelijk maken dat ik met mijn/dit Vista OS al zeer lang gebruik maak van ettelijke HD's op enkele USB poorten aangesloten via hubs. Het automatisch afspelen heb ik steeds zonder het minste probleem kunnen onderdrukken > klein popup scherm waarin de ganse drive dus word gescand was dus nooit te zien. Ik had daartoe de juiste instellingen gemaakt. Hoe dikwijls ik die instellingen nu herhaal om automatisch afspelen te beletten, het popup scherm komt vroeg of laat altijd terug na een aantal malen af en aankoppelen van externe media. Nu is mijn vraag [b:6710d7132a]niet[/b:6710d7132a] hoe ik dit voor de zoveelste maal kan herstellen, echter is er software die dat voorgoed kan beletten dat mijn externe schijven steeds op media worden gescand na het inpluggen ?
Link naar reactie
Bedankt, ik zal het nog maar eens proberen en hopen dat hetgeen nooit problemen gegeven heeft en nu plots wel met een Tweak voorgoed gedaan is. Die regedit heb ik minder vertrouwen in omdat als je minutieus alle instellingen doet om te beletten dat je drives steeds gescand worden, je in feite toch ook wizigingen in het register maakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...