Ga naar inhoud

Laptop herkent extern beeldscherm niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wou mijn laptop aansluiten op een LG scherm zodat ik vanaf de laptop een DVD kan kijken. Dit kan met een HMDI kabel, alleen heb ik niet zo'n aansluiting op mijn laptop te zitten. Dus ik heb vanmiddag een VGA kabel gekocht tesamen met een geluidskabel. Normaal gesproken, wanneer ik een tweede beeldscherm bij mijn laptop aansluit herkent hij deze meteen. Nu dus niet. In mijn LG heb het nieuwe ingangsignaal (via de VGA kabel) ingestel op pc, dus dat zit ook wel goed. Heeft iemand een idee hoe ik hieruit kan komen? Ik heb een Asus laptop... Groet!
Link naar reactie
Automatische herkenning werkt iha alleen na opnieuw opstarten. Tijdens gebruik kan een toets of Windows beeldscherm software worden gebruikt (werkt alleen als Windows herkent dat er twee schermen zijn aangesloten). Die toets (zie bericht) hiervoor, is het makkelijkst. Als dat niet werkt, check dan de Bios, misschien staat daar een instelling niet goed.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb [b:15bcc0be17]eindelijke[/b:15bcc0be17] een goede driver kunnen vinden. Het is alleen in een .ZIP bestand geplaatst. In dit zip bestand zitten 4 bestanden: -34CoInstaller.dll -InstantHDTV.info -34avstrm.cat -3xHybrid.sys Wat moet ik nu doen om ervoor te zorgen dat er geluid via mijn laptop uit mijn tv komt? Thanks.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...