Ga naar inhoud

Contactpersonen in MS Office Outlook 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Al mijn contactpersonen staan in Mijn contactpersonen - Contactpersonen. Een nieuwe groep "Werk" kan ik aanmaken. Hoe selecteer ik deze groep? (Dubbelklikken heeft geen resultaat.) Ik kan echter contactpersonen niet verplaatsen naar deze nieuwe groep. Bij het aanmaken van nieuwe contactpersonen kan ik niet aangeven in welke groep deze persoon geplaatst moet worden en deze worden in Contactpersonen geplaatst. Wat doe ik verkeerd of wat gaat er fout?
Link naar reactie
'k ben een tijd geleden ook naar Outlook overgeschakeld en had er ook problemen mee omdat ik eerst de groep aanmaakte , dan de personen erin plaatste - maar.. die kwamen dan niet in mijn algemene lijst. Het zou als volgt moeten lukken: a. Contactpersonen openklappen b. onderaan op de lege plek (zie pijl) rèchtsklikken en kiezen voor Nieuwe Distributielijst [img:099b51b5cf]http://i55.tinypic.com/2iucaw3.jpg[/img:099b51b5cf] c. Je geeft de lijst een naam d. dan bij Distributielijst --> leden --> leden selecteren (of nieuwe toevoegen) en hij staat erin. Het is dus andersom als bovenaan : éérst een nieuwe contactpersoon aanmaken en hem dàn pas in de lijst / groep plaatsen. Het was toch dàt wat je bedoelde?
Link naar reactie
Passer, bedankt voor het meedenken maar dat is niet wat ik bedoel. Via een ander forum heb ik het volgend antwoord ontvangen: Quote Ik veronderstel dat je een nieuwe groep die je hebt aangemaakt in zo'n blauw vakje staat. Daar kun je inderdaad niet zoveel mee. Het staat op hetzelfde niveau als My Contacts (Mijn Contactpersonen in de Nederlandse versie), maar bevat nog geen folders (mappen) In Mijn Contactpersonen staat een map Contactpersonen. Klik daar met de rechtermuisknop op en kies New Folder (Nieuwe map?) Noem die Werk. Je kunt nu namen uit de contactenfolder naar de map Werk slepen. (Als je dat met de rechtermuisknop ingedrukt doet kun je kiezen of je ze daarheen wilt kopiëren of verplaatsen) Misschien vind je deze situatie al voldoende, maar je kunt vervolgens ook de hele folder (map) Werk naar het blauwe vakje Werk slepen. Dan staat hij voortaan daaronder. Je kunt dan nog steeds contacten verslepen. Een nieuw contact wordt aangemaakt in de folder die je geselecteerd hebt. Als je een nieuw contact vanuit het adresboek maakt kun je onderaan in het venster waarin je de data typt selecteren in welke map het contact geplaatst moet worden. Unquote Dit is wat ik bedoel en mogelijk heb je ook iets aan deze info.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...