Ga naar inhoud

Kan sommige websites niet bezoeken op 1 computer, andere wel


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb hier een raar probleem. Op mijn werk computer kan ik sommige websites niet bezoeken zoals: zoekplaats.nl nusurfen.nl en nog een aantal Maar als ik dit in een andere computer wil bezoeken gaat het dus uitstekend. Zojuist mijn PC opnieuw geïnstalleerd en toch weer het probleem. Waaraan kan dit probleem liggen? Het betreft hier overigens: Windows 7 Maar met XP op deze computer had ik precies het zelfde probleem. Zowel met Internet Explorer als met Firefox. Modem en Router uiteraard ook al een paar keer gereset. Ik heb thuis trouwens twee internet verbindingen: Ziggo Tele2 bij beide providers heb ik dit probleem met deze computer. Het is dus ook geen router probleem, maar echt een instelling in mijn pc, maar ja ook na een schone installatie heb ik dit probleem dus.
Link naar reactie
Hoi Rgh, Dat u na een "schone" installatie dit probleem ondervind vind ik erg vreemd. Probeer eens de computer op te starten in de [b:b477c6596f]veilige modus met netwerkondersteuning[/b:b477c6596f] dit is mogelijk door tijdens het opstarten van de computer op de F8 toets te drukken. Probeer de websites te benaderen in deze veilige modus met netwerkondersteuning. Indien de websites te benaderen zijn in de veilige modus dan is er een programma (virusscanner/beveiligingssoftware) actief die deze websites blokkeert.
Link naar reactie
Hoi Lars, Dank voor je antwoord. Dit is de oplossing. Zoals je gezegd heb, (waarom ik hier niet aan gedacht heb weet ik niet) opgestart in veilige modus, toen dus wel kunnen bezoeken die websites. Herstart gedaan, Windows Firewall op standaard waarde gezet en prompt het werkt weer. Wat je zegt vreemd dat dit na een schone installatie ook het geval is geweest.
Link naar reactie
Het probleem LEEK opgelost te zijn, maar toch weer niet opgelost. Wordt er echt helemaal gek van deze pc. Heb er nu Windows XP op gezet, andere netwerk kaart erin gezet en nog steeds het probleem. Snap er echt totaal niets meer van waar dit aan kan liggen. Zijn er toch mensen die een eventuele oplossing hebben? -------------------------------------------------------------------------------- Het probleem leek dus opgelost te zijn, maar is toch weer terug. Snap er echt geen moer meer van wat hier aan de hand is. Heb er nu Windows XP op gezet en kan die websites toch WEER NIET bezoeken. Wordt er een beetje gestoord van eerlijk gezegd. DIT IS IPCONFIG /ALL VAN PC DIE NIET GOED IS: http://www.postzegelcollectie.nl/img/ie1.jpg DIT IS IPCONFIG /ALL VAN PC DIE WEL GOED IS: http://www.postzegelcollectie.nl/img/ie.jpg Hopelijk is er hier iemand die dit zeer vervelende probleem voor mij kan oplossen De netwerk kabel rechtstreeks in mijn computer vanaf modem helpt ook niet.
Link naar reactie
Dan is het probleem een programma dat actief is op deze computer. Schakel alle (niet Microsoft) opstartitems en services uit met msconfig die niet direct nodig zijn. 1. Sluit alle geopende programma’s af. 2. Klik op Start 3. Ga naar “zoekopdracht starten” of uitvoeren 4. Vul in de zoekopdracht starten of uitvoeren balk MSCONFIG in. 5. Druk op de ENTER toets 6. Er opent zich venster 7. Klik op het tabblad opstarten 8. Vink hier alle (niet Microsoft) programma’s behalve uw virusscanner 9. Doe dit ook bij het tabblad services 10. Druk op Toepassen & Ok Herstart uw computer en controleer of het probleem verholpen is
Link naar reactie
Hoi Lars, Dank voor de uileg. Ik ben er zo goed als zeker zelf reeds achter gekomen wat het probleem is. Na de langzame format van mijn harde schijf (1 tb) wat bij elkaar drie uur geduurd heeft, ik Windows 7 erop gezet. Na de installatie deed hij het perfect weer. Nu MalwareBytes erop gezet, en ik kan de websites weer niet bezoeken. Nu weer MalwareBytes verwijderd en ik kan de websites weer bezoeken. Het zit dus volgens mij in het programma MalwareBytes. Kijk het nu eventjes een tijdje aan en anders laat ik Malware Bytes lekker verwijderd van mijn pc ook al heb ik hier een betaalde versie van.
Link naar reactie
[quote:0297982d3f="rgh"]Kijk het nu eventjes een tijdje aan en anders laat ik Malware Bytes lekker verwijderd van mijn pc ook al heb ik hier een betaalde versie van.[/quote:0297982d3f] Ligt het dan niet meer voor de hand gebruik te maken van [url=http://www.malwarebytes.org/contact.php]Malwarebytes support?[/url]
Link naar reactie
Heb zojuist antwoord gehad van Malwarebytes: En met deze oplossing is het inderdaad gelukt om het werkend te krijgen. Hello and welcome to the Malwarebytes consumer helpdesk. Thank you for choosing Malwarebytes' Anti-Malware as your malware security solution, my name is Tom and I'll be assisting you today. The IP alert indicates that an malicious IP was prevented from loading onto your system. No action is required unless you're also experiencing malware symptoms. Please see the link below which contains our FAQ's(including reporting false\positives and adding IPs) on this feature for more information: http://www.malwarebytes.org/forums/index.php?showtopic=21076&st=0#entry107310 To access a site that is currently blocked that you wish to view, you may add it to the IP Protection ignore list(v1.42 required) as described below: Navigate to the page and await the alert. Once the alert appears, right-click the Malwarebytes system tray icon(near clock) and select an IP or all IPs listed and they will now be added to the ignore option and listed in the 'Ignore' tab. You may need to refresh the page to access the site. To remove IPs from ignore, open Malwarebytes' Anti-Malware and once open, there will be a series of tabs, labeled in order: Scanner | Protection | Update | Quarantine | Logs | Ignore list | Settings | More Tools | About Click the 'Ignore' tab. Then highlight an IP listed and then click the 'Remove' button. The IP in question should now be viewable. You may need to refresh the page or restart the browser.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...