Ga naar inhoud

Opeens kreeg ik een dual boot o0[HELP]


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik windows 7 binnengekregen,en die avond heb ik dus geinstalleerd. Hiervoor hadt ik dus Vista op mijn laptop. Ik kon bij de installatie kieze in c of d installeren.(c gekozen) Nadat de installatie helemaal voltooid was. Zag er alles goed uit. Totdat ik opnieuw opstarten,ik kreeg opeens dual schermpje tevoorschijn van vista of windows 7 opstarten. Nadat ik windows 7 had opgestart zag ik dat hij windows Vista na mijn D: schijf erop heeft gekopieërd. Nu mijn vraag Hoe verwijder ik nu windows vista van mijn systeem af. Heb al geprobeerd xp overheen te gooien,maar ik heb een Fujitsu Siemens amilo. Geeft hij aan dat hij geen Schijf kan vinden om te installeren. Hoop dat jullie misschien iets weten. Mvg Ultimobert Alvast bedankt voor de hulp :?
Link naar reactie
omdat als ik vista opstart dat het erg langzaam en ook vaak vastloopt tijdens het afsluiten :) dus daarom is het beter denk ik 1 windows erop te hebben,die gewoon lkkr snel is. Maar dit gaat ook van mijn schijf af want de oudere data die ik nog op vista erop had staan kan ik dus ook niet weghalen of formateren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...