Ga naar inhoud

Powerpoint viewer


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een probleem met powerpointviewer ik heb namelijk geen powerpoint op mijn pc staan daarom dacht ik ga kijken of er een andere manier is om die te bekijken zonder powerpoint te kopen. die was er toen ik powerpoint viewer van de microsoft site downloaden. Ik krijg altijd mailtjes in outlook express met als bijlage een pps bestand. ik dacht dat ik ze nu wel kon openen nu ik powerpointviewer had. maar nee dus. kan iemand me A.U.B helpen. als het niet precies genoeg is uitgelegd hoor ik dat graag. B.V.D jesperke14 :D
Link naar reactie
[quote:7e9c8ba2bd="jesperke14"]die was er toen ik powerpoint viewer van de microsoft site downloaden. [/quote:7e9c8ba2bd] Mijn eerste vraag daarstraks was: 'wat heb je precies geïnstalleerd? " - gezien je in je beginpost iets vertelde van een viewer die je downloadde. Kan je me de link geven van waaruit je die downloadde? (ik wil namelijk zeker zijn dat je inderdaad een powerpointviewer downloadden en (goed) installeerde, zie je)
Link naar reactie
Ga via de zoekfunctie op zoek naar: [b:67edef84b6]ppvwintl.dll[/b:67edef84b6] Kopieer deze. Dan via de verkenner, of als je het zoekvenster nog open hebt via rechtsklik op ppvwintl.dll --> Bijbehorende map openen. Naar de volgende locatie: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\1043 Ga één map hoger => C:\Program Files\Microsoft Office\Office12 Daarin moet een map met de naam [b:67edef84b6]1033[/b:67edef84b6] staan. Zo niet, maak deze map aan en kopieer de bovenstaande [b:67edef84b6]ppvwintl.dll[/b:67edef84b6] daarin. [url=http://support.microsoft.com/kb/929353/en-us]PowerPoint Viewer 2007 does not run when you try to start it[/url] Net uitgetest en het werkt, want vreemd genoeg had ik dezelfde effecten zoals jij omschrijft. Een niet werkende viewer en een niet te kopiëren doelregel. PS PPT en PPS zouden direct moeten openen via dubbelklik daarna, of alsnog gekoppeld dienen te worden aan de viewer. PS PS Indien niet via Windows Update aangeboden, installeer dan ook nog: [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=e985ed98-5003-4dc1-88ec-3e151e4dc790&displaylang=nl]Service Pack 1 voor PowerPoint Viewer 2007[/url]
Link naar reactie
rosturp ik heb gedaan wat je zegt als ik nu ppv open doet ie het wel alleen dan krijg je zn schermpje waar in je een bestands naam in moet vullen wat moet ik in vullen dan? het zijn echt een heleboel mailtjes die ik gewoon wil kunnen openen en ik kan niks van outlook express vinden of wat dan ook en de link die je stuurde van die site heb ik hem juist gedownload.
Link naar reactie
Oké, de viewer werkt nu :) Ook al krijg je die bijlagen vanaf een vertrouwd adres, het is een veel gebruikte vorm om malware te verspreiden. Naar mijn idee zou je het beste de (powerpoint) bijlagen dus eerst vanuit de mail --> Opslaan als --> daarna handmatig door je virusscanner laten controleren. Test dit dus als eerste eens uit of de viewer wel werkt als je de bijlage hebt opgeslagen. Of door dubbelklik, of door eerst de viewer te starten en dan naar de opgeslagen PPS te bladeren. Zou je de PPS bijlagen toch direct willen openen (dus dubbelkik op de bijlage in de mail opent nog niet), kijk dan eens in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=196055]Onderwerp: Powerpoint openen in outlook express[/url] voor wat Google-termen of de doorlink naar de PPSFix utility Of topic In tegenstelling tot je eerdere postings, is zo’n volzin in je laatste post voor mij moeilijk te volgen. Dus hierbij het vriendelijke verzoek enige interpunctie te gebruiken voor de dyslectici onder ons 8)
Link naar reactie
Je kunt ook rechts klikken op de pps bijlage en kiezen voor "opslaan als" Je kiest dan boven aan in het nieuwe kader "mijn documenten" en bijvoorbeeld de submap Powerpoint presentaties en klik op ok. Bestaat die map nog niet dan moet je hem eerst aanmaken of een andere naam, onthoudt wel waar je die file naar toe copieerd. Als je dan naar die map gaat en dubbelklikt op die file dan opent de powerpoint 100% zeker. Als de bijlage een vreemde niets zeggende naam heeft kun je in de verkenner rechts op die file klikken en naar naam wijzigen gaan. Wel altijd zorgen voor de juiste extentie dus .pps soms komt ook .ppt voor dan die ook zo laten. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...