Ga naar inhoud

c schijf


anoniem

Aanbevolen berichten

gaat om een sata-schijf? haal bij de fabrikant van het moederbord de drivers voor raid en sata. volg de instructies om die op een diskette te schrijven. start de installatie cd, en al vrijwel direct krijg je onderin een boodschap dat je op f6 moet drukken om bijzondere stuurprogramma´s te installeren. verderop in de procedure geeft xp dan aan dat je de diskette moet laden.
Link naar reactie
Zou het dat wel zijn, Derkdejong, want "ik kan mijn c-schijf [u:5dbce82184]niet meer[/u:5dbce82184] benaderen" En dus denk ik niet dat het ligt aan het ontbreken van de nodige drivers. De schijf wordt ook in de bios niet meer herkend - en dus zit ik te denken aan een schijf die het opgegeven heeft. En dus vindt de computer mogelijk de schijf gewoon niet (meer) Nog een mogelijkheid: de voedingskabel of de datakabel heeft het begeven. Darunia: moest je het kunnen: steek eens zowel een nieuwe voedingskabel als een nieuwe data-kabel aan je schijf? (Je zou ook kunnen proberen je schijf als tweede schijf aan een andere computer te hangen om te zien of ze daar wel herkend wordt - mja, dan moet je natuurlijk wel een tweede computer vinden)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...