Ga naar inhoud

Hoe kan ik zien wat mijn vriend uitspookt op zijn laptop?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb het idee dat mijn vriend mij bedriegt en hier niet eerlijk over is tegen mij. Hij gedraagt zich raar en brengt veel tijd door achter de computer `s avonds onder de noemer moet nog werk afmaken. Nu hoorde ik van mijn vriendin dat het mogelijk is om te zien wat die zou chatten/typen op zijn computer. Ik zou graag willen weten hoe en of dit kan en zo ja hoe krijg ik het op zijn pc dat ik inzage krijg in wat hij typt. Ik wil hem er dan mee confronteren mocht het gevoel wat ik heb kloppen. Wie o wie kan mij hiermee helpen of wil dit doen voor mij want ik ben geen ster met computers en ook ten einde raad. Chantal
Link naar reactie
Tsja, als je vriend erachter komt dat je iets als key-logger gebruikt om hem te bespioneren, dan maak je de situatie misschien nog erger dan ie al is ... Als je de boel nog wilt redden kun je je beter afvragen waarom hij zijn "vertier" zoekt op het internet i.p.v. bij jou ... misschien mist hij wel wat in jullie relatie en kun je daar beter openhartig over praten i.p.v. een beschuldigend vingertje op te gaan steken! Want dan weet je zeker dat je relatie verloren is. En zo moeilijk steken mannen niet in elkaar hoor, ons brein werkt heel rechtljnig!
Link naar reactie
als je in zijn account kan , ook al is het voor een minuut of 5-10 controleer de browser history (indien hij deze niet heeft verwijderd) (in de browser ctrl-H) controleer ook de cookies (hier zijn de desbetrefende programmas voor nodig) http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/ voor flash files zoek hier: (the ........ is the username) C:\Users\........\AppData\Roaming\Macromedia
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Heel makkelijk Type in google keyloger. Een goede keyloger is "ardamax keylogger" me deze keylogger kan je heel veel kanten op via email logs ontvangen , via ftp server , vie het network en je kan er total invisible mee gaan het komt zelfs niet in het task bar te staan en je kan Visual surveillance doen en het maakt screen shots om de paar seconde als wat je nodig hebt voor je pratijken :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...