Ga naar inhoud

Kernelbase.dll ontbreekt. Kan laptop niet verder opstarten!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wilde een ander thema op mijn laptop (vista). Daar heb ik nu spijt van. ik moest een paar zogenaamde dll files verwijderen en deze vervagen door naamgelijke files. Dat heb ik gedaan. Ik moest dan de laptop rebooten. dit heb ik ook gedaan. Maar net voordat de gebruikers ervoor komen te staan, krijg je een melding binnen. Deze is als volgt: Deze toepassing kan inet worden gestart omdat KERNELBASE.dll nie tkan worden gevonden. Het opniuew installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Heb geprobeerd om in veilige modus een systeemherstelpunt te laden, maar ik krijg geen scherm te zien. Alleen deze foutmelding! Kan wel het opdrachtpromt zien, als ik deze in veilige modus laad. hoe moet ik dit aanpakken.? alle hulp is welkom met vriendelijke groeten.
Link naar reactie
Heb op deze [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&dlc=nl&cc=be&docname=c00043105[/url] site gevonden hoe je een systeemherstel via bios kunt gaan doen. Maar bij de eerste stap kom ik al niet meer verder?! Om in bios te komen lukt mij. Maar dan moet ik dit doen. En dan gebeurt er niks! Druk op de toets pijl-omlaag om de optie CD-ROM te selecteren. Druk op de plustoets ( + ) om het item cd-rom te verplaatsen naar de eerste plaats boven aan de lijst. Druk op de toets pijl-omlaag om de optie First Boot Device (Eerste opstartapparaat) te selecteren. Druk op de plustoets (+ ) totdat het item cd-rom is geselecteerd. Nadat de installatie is voltooid, herstelt u de oorspronkelijke instellingen in het BIOS. ik kan CD-ROM bovenaan zetten, maar er komt geen installatie?! De volgende stap is dan om de installatie cd ???? in de cdrom disk te doen.. Maar na veel gekraak, gedraai en gekreun heb ik maar besloten om de laptop uit te doen. Want er gebeurt niks?! Wie o wie kan mij helpen!?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...