Ga naar inhoud

kan windows niet instaleren


Aanbevolen berichten

[quote:7d7f88ebd9="ggiinnoo"]wie kan mij hepel om windows op een ouwe qompaq te instaleren er heeft xp weleens opgestaan 2 jaar geleden maar ik krijg het er niet op ik had de vorige er ook niet op gezet[/quote:7d7f88ebd9] [quote:7d7f88ebd9="The_Ultimate"]om welke windows gaat het? wat heeft er in de tussentijd voor besturingssysteem opgestaan? hoe oud is de computer?, eventueel typenummer vermelden. compaq heeft wel meer computers en laptops gemaakt. en het is idd handig als je wat duidelijker typt.[/quote:7d7f88ebd9] Als je de moeite niet wilt nemen om het soort en type Compaq op te geven zullen weinigen de moeite nemen op je te helpen. 8) Ook alleen maar NEE roepen en verder geen informatie over de genomen stappen zal ook niet echt uitnodigend werken.
Link naar reactie
[quote:1e9cff1b58="ggiinnoo"]compaq ens/p800/10e/9/128c nl[/quote:1e9cff1b58] Wellicht zou je er een hyperlink van kunnen posten. Check intussen alvast deze [url=http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00556214/c00556214.pdf]PC Troubleshooting and Maintenance Guide.[/url] Daarin staat onder andere hoe je XP kunt herstellen, zoals deze was bij aankoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...