Ga naar inhoud

GROTE!!! problemen instaleren IE 8


Aanbevolen berichten

Om dit probleem hier te kunnen voorleggen heb ik dit met de ook geïnstalleerde Firefox moeten doen. Ik had IE 8 geïnstalleerd, na opnieuw te hebben opgestart geprobeerd IE 8 op te starten, startte wel maar helaas de pagina bleef wit. Windows nog een keer opnieuw opgestart het zelfde probleem. Dan maar IE 8 maar weer des installeren, opnieuw opgestart en IE(7) weer geprobeerd, maar tot mijn grote schrik startte deze helemaal niet op een flits van het venster zag ik en veder niets, en ook niet het venster waar Microsoft zich verontschuldigd voor het ongemak en Windows het programma moet afsluiten. Wat nu dacht ik, ik heb toen maar IE 7 gedownload en op nieuw geïnstalleerd, op nieuw opgestart en weer geprobeerd maar het zelfde probleem, een flits van het venster zag ik en veder niets, en ook niet het venster waar Microsoft zich verontschuldigd voor het ongemak en Windows het programma, nu weet ik het ook niet meer. Wat nu te doen A.U.B hulp !!!!! Met vriendelijke groet G.Bos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...