Ga naar inhoud

geen geluid in Windows 7


Aanbevolen berichten

Ik krijg het niet voor elkaar om geluid te krijgen in Windows 7 als ik de stekker aansluit op de front bus voor headset lukt het wel, maar aan de achterkant wil het niet lukken. Bij hardware staat bij geluid dat alles werkt, maar niet dus. Mijn moederbord is een MSI K9AGM2 met ingebouwde geluidskaart bij Vista uitproberen werkte het geluid ook niet via de achter aansluiting dit was geen probleem aangezien ik Vista niet gebruik maar XP-prof waar het perfect werkt. Windows 7 staat op een aparte 2 HD.
Link naar reactie
[quote:27b3c3e1db="fatman"]Ik krijg het niet voor elkaar om geluid te krijgen in Windows 7 als ik de stekker aansluit op de front bus voor headset lukt het wel, maar aan de achterkant wil het niet lukken. Bij hardware staat bij geluid dat alles werkt, maar niet dus. Mijn moederbord is een MSI K9AGM2 met ingebouwde geluidskaart bij Vista uitproberen werkte het geluid ook niet via de achter aansluiting dit was geen probleem aangezien ik Vista niet gebruik maar XP-prof waar het perfect werkt. Windows 7 staat op een aparte 2 HD.[/quote:27b3c3e1db] Heb het al opgelost met een soldeer bout en extra stekkertjes lukte het, maar gebruik niet de ingangen die worden aan gegeven de kleur combinaties kloppen niet. gr. Frits
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...