Ga naar inhoud

map Mijn muziek kwijt

Aanbevolen berichten

Hallo, Onlangs heb ik per ongeluk de map Mijn muziek in de Prullenbak gedaan en ook nog eens daaruit verwijderd. Daarna heb ik systeemherstel gebruikt, maar helaas nog geen resultaat. Het programma PC Inspector File Recovery heb ik ook gedownload, maar kom hier ook nog niet echt verder mee. Wie kan me a.u.b. helpen ? Alvast bedankt ! Groeten, Joost
Link naar reactie
Heb hetzelfde probleem gehad en via onze vriend Google kwam ik de volgende oplossing tegen welke mij geholpen heeft. [code:1:428ae7eb1b]Recreate the My Music and My Pictures and then edit the registry to point to those folders. The default places are usually (you can put them anywhere though): C:\Documents and Settings\<USERNAME>\My Documents\My Music C:\Documents and Settings\<USERNAME>\My Documents\My Pictures where <USERNAME> is, you guessed it, your username. Make sure itunes and windows media player are not running. Start > Run > Type 'regedit' without the quotes and hit ENTER The registry editor will open (you must be careful when using the registry editor - one wrong move and you could ruin your system - don't worry, these instructions will cause no harm, but you could always take a backup if you want to be super safe). Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders and double-click the My Music and My Pictures values to edit them and enter the path to the folder you've created. Do the same for HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders but here, if you have created the folders in their default places you should use %USERPROFILE%\My Documents\My Music and %USERPROFILE%\My Documents\My Pictures If the My Music and My Pictures registry values don't exist, you can recreate them as follows: Right click in the right-hand pane of the registry editor and choose New > String Value Type the name of the value "My Music" or "My Pictures" and hit ENTER twice and then enter the path as described before. Now close registry editor and log off. Log back on and all should be well. [/code:1:428ae7eb1b] Uiteraard kun je My Pictures weglaten als je die nog hebt staan in Mijn documenten. bron: [url=http://www.windowsonline.nl/windows_xp/aanmaken_van_speciale_map_mijn_muziek-t1778.0.html] Windows Online[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi, Bedankt voor je reactie, Ik heb het geprobeerd en de map Mijn Muziek heb ik terug. Alleen de inhoud met de muziek die ik erin had staan is niet terug. Is hier nog een mogelijkheid voor of is het echt allemaal weg ? Het is ontzettend balen, dus hopelijk weet iemand goede raad. Groeten, Joost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...