Ga naar inhoud

BUMP oud probleem herstart loop


Aanbevolen berichten

Best mensen, Zelfs na een complete herinstallatie van windows vervalt mijn computer nog steeds in een eindeloze loop van herstarten als ik hem aanzet. Hij komt dan tot het moederbord logo en start zichzelf weer op. Nu heb ik de optie dat de computer zichzelf steeds opstart na een fout uitgezet in de control panel, maar blijft er natuurlijk wel de fout aanwezig waardoor hij steeds opnieuw opstart. Ik heb even in de eventviewer gekeken (aangezien dat steeds wordt aangeraden) en heb wel in de systemfiles 3 achter elkaar volgende errors gezien, nl: - Dependent Assembly Microsoft.VC80.CRT could not be found and Last Error was The referenced assembly is not installed on your system. - Resolve Partial Assembly failed for Microsoft.VC80.CRT. Reference error message: The referenced assembly is not installed on your system. en -Generate Activation Context failed for H:\Documents and Settings\Thijs Hupkens\Local Settings\Temp\{43801800-cfee-11d2-a41b-006097b55ad3}\RegPermWriter.exe. Reference error message: The operation completed successfully. Nu heb ik denk ik al antwoord gevonden op de tweede 'vraag', maar vooral de derde is voor mij nog een raadsel. Weten jullie hier raad mee? Ik nl. niet!
Link naar reactie
Hij herstartte niet tijdens de herinstallatie. Maar wat vreemd is is dat ie ook pas na een aantal keer (en na de installatie van firefox, avira en nog wat andere programma's) weer in die loop belandde. Ook is het overigens vreemd dat dit probleem 'opeens' zich voordeed zonder, in mijn ogen, logische reden. Ik denk ook dat het een hardware probleem is, heb al de memtest gedaan maar daar lag het niet. Hoe zou ik weten of het aan de voeding ligt? En wat betekenen die error codes nu precies?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Na ruim 2 jaar heb ik dit probleem nog steeds. Ik zou met bijna zekerheid zeggen dat dit een hardwarematig probleem is aangezien bij zelfs een cleane windows installatie het probleem na 2 keer herstarten weer opnieuw voordoet. Ik zou alleen niet weten waar het dan aan kan liggen en hoe ik het kan checken. Geheugenschijfjes niks mis, memtest gedaan en nog eens fysiek geinspecteerd. Mobo is ook nergens doorgebrand ofzo. Voeding eventueel? Maar waarom zou ie opnieuw opstarten steeds?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...