Ga naar inhoud

veilige modus / account verwijderen


Aanbevolen berichten

Gisteren een kameraad van mij een account aangemaakt als test op de computers voor een netwerk test. Daarna wilde we hem eraf gooien lukte niet. Er is een Jaccis accoutn aangemaakt naast de gewone standaard administrator. Deze administrator wil ik terug hebben. De jaccis account kan eraf. Schijnt alleen te kunnen wanneer je dit binnen in veilige modus doet. En uiteraard (gaat dat bij mij niet als gewoonlijk). Ik wil in dat zwarte scherm met witte letters komen waarin ik allerlei opties kan kiezen (geen bios). Om daarvan uit opstarten vanuit veilig modus te kunnen selecteren. Het volgende heb ik bij het opstarten geprobeerd: f8 (inhouden en in blijven klikken),f2,esc,del en ctrl. Uitaeraard doet ie geen van allen bij mij. ik heb een xp proff. sp2. Hoe kan ik mijn oude account (en bureablad instellingen) terug krijgen? En mijn oude nieuwe aangemaakte tijdelijke account fatsoenlijk verwijderen?
Link naar reactie
Normaal gesproken kun je een profiel als volgt verwijderen: -rechtermuis knop op deze computer -kies voor eigenschappen -kies voor het tabblad geavanceerd -klik op instellingen bij de gebruikersprofielen -Verwijder vervolgens het account Een andere manier is om dit te doen via de verkenner Onder "c:\documents and settings" de betreffende account verwijderen suc6
Link naar reactie
wauw dank voro de snelle reacties. Ik vrees dat het idd. anders moet want ik kan geen pomp of dergelijke uitvoeren bij uitvoeren? (zwart scherm gaat meteen weer weg). Kan dat op 2 manieren verwijderen ook als ik zelf in dat desbetreffende account zit (zal ik waarchijnlijk een rood kruisje-venster krijgen want ik zit op dat moment in dat account zelf).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...