Ga naar inhoud

windows 7 wanneer?


Aanbevolen berichten

Ter info: Windows 7 Release Date Microsoft have not yet confirmed the release date for Windows 7. The Windows 7 Beta was released in February 2009, and the next step in the testing programme will be the launch of the Windows 7 Release Candidate on May 5th 2009. The Windows 7 Release Date is expected to be January 2010, although this may be brought forward to late 2009.
Link naar reactie
[quote:bf6e1e8051="Edouard"]En dit is ook leuk>> http://www.nu.nl/internet/1955358/windows-7-krijgt-xp-ingebouwd.html Ik zou nog maar even wachten??[/quote:bf6e1e8051] ik mis hier het punt van. ze zorgen dus dat mensen ook oude programma's kunnen gebruiken die niet met een nieuw OS overweg kunnen dmv een virtual machine....waarom dan wachten 5 mei is de officiele release van RC (release client). dit is de versie zoals hij uiteindelijk in de winkel komt te liggen, maar de bugs moeten er nog worden uitgewerkt. Net als een beta, maar daar kunnen ook nog GUI en programma veranderingen worden doorgevoerd.
Link naar reactie
[quote:8351dadee4="derkdejong"]ik las ergens dat win7 vanaf 5mei beschikbaar zou zijn. betekent dat dan dat nieuwe pc´s vanaf die dag al met win7 kunnen worden uitgeleverd? m.a.w. kan ik iemand adviseren de aanschaf van een nieuwe pc nog even uit te stellen?[/quote:8351dadee4] Ga er maar vanuit dat de Nederlanse Windows 7 RTM begin volgend jaar pas zal komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...