Ga naar inhoud

NET Framework 3.5


Aanbevolen berichten

Bij mijn weten is NET Framework niet geinstalleerd op mijn Notebook en heb het dus blijkbaar tot nog toe niet nodig gehad. Vandaar mijn vraag. Installeren zou een probleem oplossen met TomTom Home: na een tiental muisklikken, tijdens werken met dit programma, loopt het vast (beeld "bevriest") en moet ik TomTom Home afsluiten en opnieuw opstarten. Lijkt mij eerder een bug in de software (versie) van TomTom Home zelf?
Link naar reactie
Het is, zoals de naam al doet vermoeden, een framework. Heel simpel gezegd een soort standaardpakket waarmee mensen software kunnen maken (vooral) voor Windows. Het voordeel hiervan is dat het gemakkelijker wordt gemaakt om software te ontwikkelen omdat er bijvoorbeeld al veel standaard componenten (denk bv. aan standaard knoppen, schermpjes, enz) aanwezig zijn die je makkelijk in je eigen software kan toevoegen. Nadeel is echter dat als iemand jouw programma wil uitvoeren, hij dus ook dat framework op zijn computer moet hebben staan. Dus om je vraag te beantwoorden: heb je het nodig? Om programma's die gemaakt zijn m.b.v. .NET framework 3.5 te starten, heb je hem nodig ja. Het zou kunnen dat TomTom Home er gebruik van maakt. Het kan in ieder geval verder geen kwaad om het te installeren (afgezien van de schijfruimte die het verbruikt misschien :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...