Ga naar inhoud

Schijfopruiming doet 't niet meer


Aanbevolen berichten

Kan ik de opdracht, zoals aangegeven op de pagina van Microsoft (zie onder) zomaar verwijderen? Het lijkt me dat deze er niet voor niets in staat. Ik ben zeer huiverig om in het register te werken/wijzigen. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit en klik op OK. Klik op de volgende registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\VolumeCaches\Compress Old Files Klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van de sleutel te bevestigen, klikt u op Ja. Sluit de Register-editor af. Rosturp: De opdracht cleanmgr in uitvoeren werkt ook niet.
Link naar reactie
[quote:a30f824216="smold037"]Kan ik de opdracht, zoals aangegeven op de pagina van Microsoft (zie onder) zomaar verwijderen? Het lijkt me dat deze er niet voor niets in staat. Ik ben zeer huiverig om in het register te werken/wijzigen.[/quote:a30f824216] gezien het een raad van MS-zelf is, kan je het rustig. Je kan trouwens eerst een backup van je register maken zodat je safe zit. Dat je huiverig bent om in je register te werken: hou dat zo maar, een register is a.h.w. een verzameling 'wegwijzertjes' die je systeem nodig heeft om te weten wat het wanneer in actie moet brengen. Morrel je er te veel aan dan kan je serieuze problemen hebt. Maar doen wat MS je aanraadt valt wel niet onder 'teveel aan morrelen' :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...