Ga naar inhoud

WIndows programma's


Aanbevolen berichten

Hallo Toen ik gisteren mijn pc opstarte, kreeg ik als eerste dit bericht: ISUSPM.EXE Deze toepassing kan niet worden gestart omdat DBWIN_Buffer niet aanwezig is. Het opnieuw installeren... Toen starte hij ook nog het schermpje op van 'adobe uploads' en dat was het. Normaal opent hij ook Windows Live. Toen ik probeerde firefox te openen, lukte dat neit. OOk windows Media Player, Winamp,Chrome,Internet explorer, enz deden het niet. OOk niet via de taakbalk of menu start. Ik kan wel mappen openen, dus alleen geen exebestanden. Maar Word deed het weer wel. Ik geraak op; het internet door mijn documenten te openen en dan het webadres in te typen. Ook het vreemde is als ik bijvoorbeeld cmd wil openen via uitvoeren, opent hij het, maar sluit hij het meteen terug af. Juist hetzelfde met muziekbestanden. Ook CTRL_Alt_delete doet het niet. Isuspm blijkt geen verplicht bestand te zijn??? , alhoewel ik nu geen windows updates meer kan uitvoeren. Hij vindt ze wel, hij download ze, maar dan krijg ik een bericht 'volgende downloads zijn niet. geïnstalleerd...' De problemen zijn er nadat ik de usbstick van mijn pa instak. Hij gaf aan dat er gene juist stuurprogramma was, terwijl de stick gene enkel probleem opleverde op de , meer verouderde pc van mijn ma. Ik krijg ook een bericht van Bitdefender dat hij een virus vond, 'behaves like trojan.startpage', maar hij kon het niet verwijderen. Hij melde dat vroeger ook al, maar daarna had ik nooit problemen. Iemand een idee wat ik moet doen? Dit probeerde ik al: - Antivirus scan - Temp internet files wissen (nee, niet de map) - register cleaner - schijfcontrole Is er een oplossing, of moet ik hem formatteren :cry: ? Rikkeflik
Link naar reactie
probeer het in veilige modus. daar kom je door pc te herstarten, en zodra herstart een aanvang neemt tokkel je op f8 tot je een scherm krijgt waarin je kan kiezen voor opstarten in veilige modus. dat duur vaak wat langer, en het beeld ziet er niet uit, maar je start windows op deze manier zo kaal mogelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...